Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Trust No One!
Sunday, 1 June 2014 | 18:31 | 0 Comment ?


TRUST NO ONE!

I'm tired of people attitude.
Yang cakap manis di depan
Di belakang mengata, mengutuk.

Tak puas hati?
Datang lah depan terus terang
Kan senang?

Sebelum nak judge orang lain,
Kau pergi cermin diri kau tu dulu.
Pahala kau dah cukup ka?
Nak tambah dosa mengutuk orang lagi?

Manusia,
always dengki tengok orang lain lebih
sanggup ja buat macam macam
asalkan dapat tengok orang jatuh.

Come on lah,
Kita sama sama manusia
Perlu ka nak ada sikap macam tu?

Aku tak faham,
sikap manusia ni boleh berubah.
Yang kawan jadi lawan,
Yang lawan jadi kawan.

Nak mengutuk aku?
Nak hina aku?
Nak mengata aku?
Silakan
Pahala free dapat dekat aku.

Jangan risau,
Allah SWT kan ada.
Allah tahu yang mana baik
Allah tahu yang mana buruk.

What goes around, comes around!

Tak selamanya kau dekat atas
Ingat tu!













Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome