Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 39
Monday, 17 December 2012 | 22:11 | 0 Comment ?


Assalamualaikum *mukadimah baru

Haha baru semangat nak update blog kalau macam ni. Ada picture baru.. hahah. Nak update dari hari tu lagi, mood swing tak berapa nak kelia sangat. Hari ni baru terasa jari jemari ni ada semangat nak menaip ni haaa. Mood swing kenapa? Entah lerrr macam-macam benda nak kena fikir. Almaklumlah cuti-cuti macam ni kan. Takdak kerja so masa berfikir tu lebih banyak kan kan? 

Hari sabtu yang lepas, dah plan semua elok dah ni dengan Wawa. Kak Yan jemput pi kenduri rumah dia. Memandangkan kami takdak kerja, dok rumah pun tak buat apa kan, kami pun decide nak pi. Adik pun kalut nak ikut. Ehemm ehemm aku faham tu! Lepas pi kenduri kena bawak adik pi terima hadiah yang dia and the gang lawan futsal untuk hari sebelumnya tu. Agak jauh perjalanan la dari Alor Janggus ke Jitra. Mau pulak dalam perjalanan nak pi Jitra tu hujan. Basah habih la kami. Sampai-sampai dekat Jitra tak hujan. Mana sakit hati pun haaa. Hahahaha. Pi rumah pakcik si budak kecik tu. Tau dak aku dengan Wawa cering gila masa pi dekat tempat depa nak terima hadiah tu. Seriously! But kami dilayan bagai tetamu kehormat oo dari makcik-makcik kampung tu. Diberi tempat duduk di depan sekali. Hahaha. By the way, makcik, pakcik kampung tu memang terbaik. Lepas dah terima hadiah apa semua kami pun apa lagi. Photo shoot kann. Actually aku dengan Wawa plan nak pi photo shoot dekat tasik haaa. Tapi memandangkan cuaca dan masa tak mengizinkan. Photo shoot ja lah dekat kawasan tu. Lagipun kawasan tu cantik sangat!










Arghhh! Tension bila cuti. Why? Taktau nak buat apa. Nak online pun hmm takdak semangat. Asal aku online ja ada laa tentang dia kat timeline tu. Aku tak suka! Haishh serious aku tak suka! Actually aku ni tak suka nak berdendam. Tapi benda apa yang dia buat tu yang membuatkan aku berdendam sampai ke hari ni. Tak larat nak berlembut dah laa. Lagi aku berlembut lagi orang pijak kepala aku. Buat apa? Orang dapat apa yang depa nak, yang nak merana ni aku. Adil ka macam tu? Revenge? Not my type okey! Bagi aku, aku lebih rela tengok orang gembira, biar aku yang merana takpa. Aku tak kisah. Kalau aku merana pun bukan ada orang kisah pasai perasaan aku ni kan? So baik aku pendam ja sorang-sorang. Serious aku suka pendam sendiri. I think that's better for me. Daripada aku cerita dekat sapa-sapa lepas tu dok pi menyampai pulak kan! *tak kata kat sapa-sapa pun Dah la aku ni jenis senang sangat nak percaya cakap orang. Apa orang cakap aku percaya ja. Okey! That's my fault! Ahhh sudah! Aku malas nak ingat pasai benda yang dah lepas. Buat sakit hati jaaa! Hang kawan ka, hang lawan ka aku kisah apa dah! Selama ni tengok aku berlembut sangat kot noh? Hahahaha sebab tu yang boleh dok mai pijak kepala tu? Maybe benda ni aku ja yang rasa, dia tak rasa. Hmmmm maybe -.- Biar la weh! Kalau boleh tu memang aku takmau tengok muka dah! Serious aku tak bole nak berhadapan dengan dia! Buat la kot mana pun. Asai hang bahagia!

Hah puaih! Enough! Malas nak pepanjangkan story. Kelemahan aku banyak! Maybe tengok luaran aku kuat, dalaman sapa yang tau! Aku lemah! Aku tak kuat nak berhadapan dengan this silly thing! Yeah! For me this kinda silly thing! Hahahaha

Okey laaa. Lagi aku giat nak menaip lagi aku geram bila ingat balik! Boleh tercabut semua alphabets dekat keypad ni kalau aku tak stop menaip. Walaupun jari jemari ni giat menaip, buat I have to stop now. Sebelum terkeluar alphabets di keypad ni. Hahahah cukup ganas dak tera ni? Tak cukup lagi right? hahahaha See you on the next post jyeah! Love you 

Tanya sama hati apa rasa yang sebenar. Jangan bertindak mengikut perasaan. Kalau macam tu nanti apa kita inginkan tidak akan terjadi. Mungkin tidak akan sampai bila-bila. Fikir habih baik kalau nak dapatkan keputusan yang terbaik. Istiqarah juga tidak dilupakan. Yang terbaik! Itu yang saya harapkan!








Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome