Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Freedom
Saturday, 1 December 2012 | 21:00 | 0 Comment ?

Assalamualaikum



Hah dah free sekarang ni dia qeja nak update ja lah kan, dulu sebulan sekali pun payah aihhh. Dah habih SPM, mohon bagi kebebasan nak meloncat menirap melombat.. ahhh segala jenih la. Mohon bagi kebenaran nak pi sana sini tanpa kena bebel sepanjang hari. Hat tu ja yang diharapkan sekarang ni. Bukan lama tak smpai 3 bulan pun aih. Ni exam ka tak exam ka sama ja. Takkan nak terperuk ja dalam rumah sepanjang masa. Baik waktu exam lagi senang nak keluaq aku rasa. lpetang yang lepas habih exam tu terus pi McD. Ada orang belanja kan. Of course laju ja haaa. Dengan pakai baju sekolah. Pi la kami 6 ketoi, aku, Syiqin, Wawa, Amalina, Fadh dgn CikYah. Dok esok tu keluaq jugak. Hari tu boleh keluaq pun kes dah last day Syiqin dok sini. Kalau dak ka.. ramai keluaq hari tu, aku, Syiqin, Wawa, Fadh, Amalina, Eida, Asfa, Najjmi, Dayah, Aishah, Nadia etc etc. Yang tak tersebut tu harap dimaafkan lah yee. hahaha.  Tengok Lagenda Budak Setan 2, karaoke takbole dilupakan lahh. Thanks Syiqin belanja aku. Sayang hg muahh muahhh :* Pagi sampai ke petang kot dok situ, takkan tak rare gi kan. Tu pun nasib baik tak jadi pi cameron dengan cousin pa semua. Tunggu papa memang rasa dak dah. Dah berapa tahun cuti sekolah tak pi holiday mana ni. Last aku ingat pi Pulau Perhentian time tu aku form 2. Hah nampak lama mana dah. Papa sibuk ja lately. Sebelum-sebelum ni pi mana pun semua dengan cousin. Mana sedih pun macam ni. But it's okey aku paham. Then keluaq dengan adik. Rancang lama dah kot dok kata lepas exam nak keluaq tu. Tera nak keluaq pun hah puaih. Takpa la janji dah keluaq. 3 ketoi kami ja keluaq. *3 ketoi noh. Me, adik and Wawa. Takbole panggil dia budak kecik dah ooo sekarang ni. Tinggi.. hahaha serious baru aku perasan kata dia dah tinggi, nampak ja kecik. Tengok Sepah The Movie. Memang dok rancang nak tengok pun, kalau dak kempunan budak tu kang. Hahahah. Dok kata nak balik awai. haaa awai la sangat. keluaq cinema tngok-tengok hujan. Tera tu dah la. Turun dok pi kat Pak Hainan pa dulu. Adik belanja makan wuuu. Thanks noh adik! Balik dekat pukoi 6 dah cik oii. Kalau tunggu aku rasa smpai malam takbalik. So, kami just redah ja lahh. Sudah menjadi kebiasaan selagi tak dapat nak drive sendiri.. hahahah sabar, sabar, on the way nak pi buat dah ni. hahaha. Nak tengok Twilight Breaking Dawn pulak ni. Hari ni dengan Wawa, Yeop and Rifqi. Wuuu I can't wait for that. lama dah plan nak tengok. Last-last tengok hat baru keluaq dulu. Yala twilight keluaq time tengah exam acena nak keluaq haa. Ok lah it's enough. Dok bebel apa taktau tak habih-habih dari tadi aku ni. Haha. See you soon on the next post. Love you :*

Assalamualaikum
Dear orang yang saya sayang. Soya mohon tolong faham kalau saya marah-marah awak, saya ignore awak or what else. Tak berniat pun nak sakitkan hati awak. Mungkin hati saya yang tengah sakit, sakit terlepaskan rasa sakit hati saya tu dekat awak. Maafkan saya. mohon awak mengerti semua tu. Sayang awak :*







Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome