Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Trial done. Next SPM
Tuesday, 25 September 2012 | 06:11 | 0 Comment ?



                         

Assalamualaikum.

Kembali berceloteh di sini. And this post will be the last post. Lepas SPM pulak nak post pun. Trial done, the next terminal is SPM. Result trial? hmmm takpayah nak tanya sangat kot. Meh ja nak jawab terus. Aku takberpuas hati dengan result yang macam tu. Seriously. Sikit aku tak puas. Walaupun ada yang meningkat, meningkat pun tak berapa nak banyak la. Bukan aku tak syukur ka apa dengan apa yang aku dapat. Tapi aku tau tu la result hasil dari usaha aku selama ni. Cakap pasai usaha. Tak banyak usaha pun aku buat. Seriously. Aku sedar aku banyak main-main, tak focus apa semua tu. Aku dah  serik ni, serik! Serik buat kali terakhir. Tinggai berapa hari ja lagi nak SPM. Aku takmau tengok result SPM aku nanti sama dengan result apa yang aku dapat untuk trial. Ya Allah. Sedih, kecewa semua ada. Baru aku sedaq subjek Sains sememangnya agak tak sesuai untuk aku. Tapi dah terlanjur ambik. Aku teruskan. Yang penting aku usaha, nothing impossible! Wake up sofia wake up! lepas ni nak enjoy, enjoy la cek oiiii! Enough is enough! Takkan nak result SPM persis result trial ja? Of course takmau kan? Dah tu study la! Study sampai muntah hijau pun takpa aih. Forget about past. Jangan ingat lagi segala benda yang TAK PENTING buat masa ni. Tak lama dah ni.  Lupakan segala benda yang menyerabutkan kepala otak. Takpayah nak ingat semua tu tak penting! Tak penting! yang penting sekarang ni SPM. Okey takmau bebel panjang. Cukup la setakat ni. Ni post yang terakhir. Will stop posting until the end of the SPM. Wish me all the luck in incoming SPM guys :) Gonna be struggle for 10 Subjects. Tapi aku nak struggle lebih untuk BM, BI, MM dengan agama. Nak dapatkan A untuk 4 subjects tu. Wish me luck guys. Kalau result BI ok insyallah nak ambik TESL. Insyallah :)





Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome