Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 20
Saturday, 2 June 2012 | 01:32 | 0 Comment ?


Assalamualaikum

School holiday make me errrrrr!!! Haha. Cuti sekolah dua minggu weh dua minggu. Minggu pertama takpa la ada extra class dekat sekolah. errr teknik menjawab actually. Ni masuk minggu kedua, tudia dok rumah. Okeyh! Aku dok rumah.. And berazam 

* nak study sampai termuntah. Sbb? cikgu add math yang mai bagi ceramah teknik menjawab hari tuh kata buat add math samai muntah hijau pun takpa janji bole.. Masalah dia lani.. aku dah try buat. Okeyh! Sampai sekerat then dah tak dapat jawapan. errr geram!!
* Nak siapkan homework yang dah lama tertangguh. Hoyeah!!! Dah nak habih.. heheh
* Siapkan gemilang kendiri.. (maaf ayahanda pengetua saya tak ikut jadual yang ditetapkan.. haha) Dah nak siap dah pun. Tinggai kimia ~ habaq pi lah noh :)

Still in progress.. *tuuutttt.. Dekat tempat tuisyen sir siap dengan tolong kira lagi trial tinggai lagi berapa hari, SPM lagi berapa hari.. Hambuih sir yang semangat.. Kalau ada yang buat bising sikit dia panggil nama orang tuh then dia tunjuk dekat whiteboard.. Countdown yg dia tulis tuh la.. Hahah.. Dia taktau ka kami cuak teruk nieyh!! Untuk hari ni, trial lagi 75 hari, SPM lagi 155 hari. Okeyh! Aku cuak tahap bangang tahap gorila dah ni!! *muka cuak. Hah ni nak cerita. Hari tuh kami pi main skate.. Haha. Dalam dok cuak nak SPM. Bukan apa nak release tension lerrr... aku, Aida, Wawa dengan Cik Yah ja yg main pun.. Yang len dok jadi penonton ja. Haha. Actually, kami bukan reti main pun.. Muahaha.. Takpa-takpa kami buat bagi boleh jugak kot mana pun.  Ngeee.. Gambaq Aida tak upload gih. Kalau dak bole upload masuk sini.. Lepas main, shoping pa semua, ehh,, tak shoping tera mana pun, pi beli buku dekat popular ja.. Baguih dak kami? Kami beli buku oooo *panggg.. penampaq buang sedas
Aku rindu Anati. Cuti ni tak berkesempatan nak jumpak. Kalau jumpa aku nak peluk cium dia.. Sungguh ni!! Rindu kawan-kawan yang lain. dia dan dia. Hah dua ketoi ni! Let it be a secret! Haha. Rindu budak kecik tuh jugak! Muahaha.. Okeyh! Bole dah kot tera tuh noh! Aku nak sambung study *dushhh tampaq pala baru tau.. Hahah study la sangat. Dak ni sungguh! Aku nak study *muka serious.. Till then

Assalamualaikum
Actually aku on lappy ni sebab nak cari peribahasa apa ke benda tuh. Tapi dah syaitonirajim dok suruh aku update pulok dah.. Hahha.. Takpa singgah update dulu :)




Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome