Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Akuu adaa Kauu adaa?
Tuesday, 5 June 2012 | 06:10 | 0 Comment ?


Assalamualaikum

Ehem-ehem.. nak mulakan mukadimah baru :) Before that, ada orang complain dia pening baca blog aku.. Hehehe.. memang aku sengaja bagi hampa pening (mohon terasa.. heheh *gelak sinis)

Hari ni kami keluaq.. Actually dah plan dari last week dah nak keluaq ni.. Mama bagi green light, mak wawa pun bagi green light. So, keluaq lah kami dua ketoi! Haha. Janji dengan budak kecik tuh pukoi 10.30.. Haish penat aku tunggu Wawa, tera dia nak mai.. Make up apa lama-lama sangat uh?? Haha.. Sampai-sampai ja, parking moto.. Ehhhh macam kenai arrr geng tuh.. Oleh sebab aku ni sedikit rabun, so aku tak berapa nak perasan laaa.. Heheh. Pi dekat, hah tudia hampaaa kaaa.. Dok sembang merapu sat dengan depa dekat luaq library tuh. Merapu punya merapu, aku dengan Wawa pun masuk dalam library. Dok la mengajaq budak kecik tuh buat gemilang kendiri dia.. Entah betoi entah tidakk tuhh. Haha. *hentam labu Dok sat Rifqi dengan Yeop mai.. Ehhh tak sat lama larr jugak.. Mai-mai depa hingaq nak mampoih! Nasib baik mak guard garang takdak kat area tuh.. Ishh hampa laaa.. Hehe. Sembang+buat homework pa semua kami pun keluaq dari library. Ehh rimas aku dok lama-lama, dah arr tak bole nak bising.. ngeee.. Pi menunaikan perkara wajib dulu. Solat zuhur la dulu. Then pi Pak Hainan, depa kata takmau makan dekat Pak Hainan. Ish laa hampa ni dok kira dengan DVD game hampa tu ja.. battlehip ap ke benda taktau. *Bukan aku tau sangat pasai game nih Aku dengan Wawa pun naik atas pi popular sat.. Hah kami mana ada tempat lain nak tuju.. Popularr lahhhhh.. Lepas beli apa semua.. Pi naik atas nak beli tiket wayang. Sat nak tengok, sat takmau.. Ehhh penampaq baru tauu. Last, aku dengan Wawa jugak yang tengok. Hah kami dua ja lah.. "aku ada, kau ada??" haha. Dok kalut nak pi makan dekat mana pulak.. Ishh hampa ni aku tampaq pala sorang-sorang baru tau. Sat food court sat pak hainan. Dok turun naik kot situ ja lah.. Aieyyy.. Last0last pak hainan jugak kami serbu.. Lapaq wehh lapaq.. Hahah.. Makan dulu sat..




muka mintak penampaq tuh , abaikan ~

Okey lepas makan,, errr awai lagi nak masuk cinema pun.. hmmm kami join yeop,rifqi pi karok sat. hehe.. 1 lagu ja.. Budak kecik tuh dengan pakcik dia pun ikut sekali. Lepas 1 lagu tuh kami pun belah arr masuk cinema.

Yeop kalau bab karok serah kat dia :D

Muka tak puas hati.. ngeee


Hang la Wawa.. dok pejam mata pasaipa??

Lepas wayang, kami pi lepak tempat bowling sat. Lepak ja mana main pun... Jumpa la beberapa manusia yang aku kenai.. Tengok budak kecik dengan pakcik dia (sebaya dia ja) main boling sat.. Teror noh hampa!! Haha.. Then kami pun balik. Okey tengok jam dah bole dikatakan lewat kut. Elok-elok sampai rumah aku hujan renyai-renyai ja, so Wawa pun pederas moto balik. Aku rasa sempat Wawa sampai depan sekolah entah hujan lebat apa?? Hmmm kesian dekat hang Wawa oiii.... Takpa main hujan sekali sekala.. Aku sampai rumah tu bukan dok reti nak pi mandi ka apa.. Bukak organ main lagu ombak rindu buang dua tiga kali. Hah puaih!! Bosan dag aih qeja main lagu yang sama ja.. Anyone! Kalau adaa chord lagu yang best-best share la sama noh! Sharing is caring right?? Hehe.. Okeylaaa.. Penat tekan keyboard lama-lama *malas anyway.. Haha. Till then.

Assalamuaikum

Best la jugak keluaq hari ni. Bole dok merapu dengan depa tuh. Release tension.. *direct release tension.. Hehhe



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome