Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Yeah! That's My Faulth
Saturday, 19 May 2012 | 05:40 | 0 Comment ?


Assalamualaikum. *sambil kaih habuk

Maaf, maaf. Blog berhabuk sikit noh! Almaklumlah sibuk dengan mid year exam. Hergh!! Memeningkan kepala. Back to the main story ----> Sedih, marah, takut, bersalah, sakit hati, geram.. Haish macam-macam yang aku rasa sekarang ni. Tak bole nak concentrate nak buat keja apa pun. Mana dengan esok exam Sejarah, akaun pulak tuh. Sejarah dah 1 hal, aku bukak buku Sejarah ja mai la sakit kepala migrain segala mak nenek tuh ha! Haish kepala, kepala, could you please be nice to me? It's enough for this week! Apa-apa ja lah. Sakit, macam-macam sakit jugak la yang nak mai dekat aku tahun ni. SPM okeyh! Sapa yang nak sakit kan kan? Mesti la nak sihat walafiat hah. Apa orang putih kata? In the pink of health. Haha. Sedih, okeyh sapa tak sedih kan kalau orang tuh abaikan kita, marahkan kita sampai msg pun tak balas. Msg dah tak balas pas tuh sekali balas tuh alolo seketet ja. Kita taip punya la panjang berapa page entah kan. Hmmm speachless. Serabut pala otak oooo think about all this things! Tapi kita hanya mampu tersenyum. *senyum tak perlu kata apa-apa. Even I'm mentally hurt!  Senyum jadi penawar kayh! Semalaman aku pkiaq semalaman aku nangis kayh! Tapi,, hmmmmm taktau nak kata apa, Dah orang nak layan kita macam tuh, kita terpaksa terima la even kita takmau terima. Bersalah, okeyh la okeyh la. Saya bersalah! Bole kut tera tuh? Even kita taktau apa salah kita sampai marah kita sampai tera tuh sekali. Mengaku pi lah kita bersalah. Peace awok!! It's my faulth okeyh! Geram, weh aku rasa macam nak boh penendang ja dekat orang. Anyone? Sudah cukup sudah! Merapu ja lebih. Bole pi study dulu kot noh. Wish me luck in my exam tomorrow, Sejarah paper 2 and Account paper 2 jugak. Amin. Puaih la nak perah otak esok! HAHA

Assalamualaikum

p/s : tahu la kita bersalah. And kita nak mintak maaf ni. Ikhlas seikhlasnya dari hati. Ikhlas dari Sofieya Nasarudin. Memaafkan orang lain adalah seperti kita berbuat baik terhadap diri sendiri! Jyeah!!




Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome