Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 19
Wednesday, 23 May 2012 | 08:31 | 0 Comment ?


Assalamualaikum

Ehem ehem. Baru berasa lapang dada sikit nak update. Mid year exam dah habih.. diakhiri dengan paper Chemist yang errrr taktau nak kata apa. Pagi tadi, awai ja aku pi sekolah. Naik kelas terus. Dok ingat mana nak ada perhimpunan dah kan hujan. Semua warga 5SC ni dok kalut la baca or hapai ja apa yang patut. Dok sat ada pengumuman suruh semua pelajar berkumpul dekat tapak perhimpunan.

* masuk kelas weh, tutup lampu, tutup kipas baru tak kantoi. HAHA

tau dak kami semua pakat tak turun. Pakat dok kalut study Chemist. Tu baru orang panggil susah senang bersama-sama. HAHA. Kami kesah apa asalkan kami dapat study sikit pun cukup.. Okey start dengan paper 1. Hah tudia tuh tera paper 1 aku dah mcm hmmmm.. Mai pulak paper 3. Paper 3 aku bole tahan gih. Buat punya buat aku keluaq pi toilet. Jumpa budak kelas sebelah. Dia tegoq aku *awat muka pucat? jawab Chemist hah? Tudia.. Sampai tera tuh ka.. HAHA. Memang, memang aku tension jawab Chemist. Lepas paper 3 tuh rehat sat, sambung paper 2.. hah elok! memang nanti SPM soalan sampai tahap tuh ka? (tanya dalam hati) Last-last tawakal ja lah. Serve your right sofia. Sapa suruh tak study. Hah ambik kau. I'm crying for the third time sebab mid year ni. First sebab add math, second errr paper apa entah. Third Chemist. Okeyh lemahnya aku! Thumbs up to me guys! Okeyh dah exam dah habih kan, lepas bukak sekolah nanti mesti dapat result. Oh no no! 

I do really hope that my result gonna be like this
but errrrrrr

Okeyh talking about holiday. First week ada kelas tambahan and teknik menjawab. Dah tak nama kelas tambahan semarak minda apa tuh dah. Kelas excel apa ke benda entah. Untunglaa kelas tambahan nanti pakat-pakat takmai. pi kem la, KL la.. hergh!! tinggai aku. menyendiri lagi menyendiri lagi.. Haish!! Melepas aku nak pi hari belia yang dekat Putrajaya tuh.. haish menyampah sangat aih! Minggu kedua, dok rumah buat gemilang kendiri. Cikgu siap dengan sedia jadual gih tuh, macam biasa ar. Guru Sayang Murid. Haha. Question is ada ka orang yang nak ikut sebijik bijik jadual tuh? Dah dah. Haha buat ja lah! Asal siap cukop. Esok sekolah lagi kah? Haish dok ingat hari ni khamis dah. Gerun! Cikgu Hajar cakap esok nak bincang soalan exam Chemist. Atudia. 

* esok bawak kertas 1 cikgu nak bincang, jangan dok lupa pulak. Kalai berasa macam nak lupa tuh tulis nama pi letak atas meja cikgu. 

Haha cute ja cara cikgu kami kan kan? 


Lepas cuti dapat result exam, then masuk bulan ramadhan. Lepas tuh raya, lepas raya trial, then SPM. Huh tak lama lagi dah. Masa macam lilin ja.. Haha. Pelik ayat aku. Abaikan.. Bole dah kut tera tuh noh? Taktau nak merapu pa lagi dah. Hhahaha. Till then.

Assalamualaikum






Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome