Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 17
Friday, 4 May 2012 | 09:10 | 0 Comment ?

Assalamualaikum

Macam biasa la kan pagi-pagi jumaat, of course kalut dengan tuisyen. Okeyh! HAri ni macam bosan ja sebab just aku dengan Adyb. Syaza dengan Aida dah stop Physics. Tinggai la kami dua ketoi ni. Rehat pun tak berapa nak ketahuan hala dah nak tuju pi makan kat mana. Sampai tera tuh la noh!! Hahaks. Life must go on. Habis ja kelas, pi makan dekat kedai makan yang terdekat. Tempat biasa la tuh. Then bergerak pi Aneka. Nak solat dekat situ. Usaha kan kami? Haha. Dak bukan apa, tempat solat dekat Aneka ada air-cond. Dekat tempat tuisyen kami mana ada pun. Haha. Saja kami gagahe!! hahah.. Lepas solat. Masa panjang lagi. Takpayah dok kata pa la. Ronda dulu dalam Aneka tuh. Ronda punya ronda. Okeyh dah 2.30. Kami cau dulu noh! Bye aneka. See you again next week!! Haha. Pas tuh balik tempat tuisyen. Syaza dengan Aida mai la waktu tuh! Masa Chemist tadi. Masyallah mengantuknya aku!!!! Dush dush!! Wake up! wake up! haha.. Lepas tuisyen kami pun balik (macam biasa la). Sampai ja rumah, ahh penatnya. Mama pulak suruh pi pasar malam beli makanan. Nak balik rumah Wan pulak malam ni. Pi la aku, adik, Reza dengan Edry kami empat ketoi! ROnda pasar malam dulu. Jumpa Shaedan jalan style tak reti nak perasan kawan dah tuh. Hah abaikan! Balik ja terus makan. Kalut nak balik rumah Wan. Tau dak masa dekat rumah Wan. Haishhh adik aku ni kan! Geram betoi. Dekat rumah Wan pun cari pasai dengan aku. Dak cerita dia macam ni. Dengaq cerita ada tunjuk majlis akad nikah Scha dengan Awal live dekat astro ria tuh. Aku pun buat macam TV dekat rumah Wan tuh aku yang punya la kan. Haha. Pas tuh papa mai suruh aku bukak astro Arena. Haish adik aku la ni!! The babuns kalot nak tengok bola apa taktau. Kedah kalah kalah dah la weh!!! Haha. Aku pun tanpa berkata apa-apa bukak la dah papa suruh. Kalau kata adik aku yang suruh memang aku buat don't know ja. Okeyh aku bukak. Dah lepas papa keluaq aku pun bukak la balik astro ria. Yang buat aku bangang apa? Langsung takdak pun!! Bengong la!! Adik aku dok main baling-baling kusyen sofa yang dia duduk tuh! BAngang! Apa masalah hang weh! Hah kan dah keluaq perkataan "hang" That moment aku macam nak pi tampaq ja dia. Tapi sabaq! rumah orang tuh sofia! Yeah! Masih mampu bersabaq. Last sekali aku jugak yang nangis. Entah apa-apa la kan. Pelik tapi benar! Aku memang selalu nangis sebab oramg lain! Pelik ja =='.. Dah! MAlas nak ingat. Macam argh!!!!

Assalamualikum
p/s : takpa biaq aku sakit sebab orang lain. aku tak rela orang lain sakit sebab aku! Note that! Iloveyouuuuu <3



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome