Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Hari Anugerah Cemerlang 2012
Wednesday, 9 May 2012 | 07:12 | 0 Comment ?

Assalamualaikum


Hari ni hari anugerah bemerlang sekolah kami lah!! HAha. Tapi aku takdapat pun. (muka menyampah)  Awai pagi kami kena pi sekolah dah. (tak awai teraa mana pun) Pi ja sekolah, okeyh bebai ni!! Wawa takmai lagi. Barang kadet polis semua ada kat aku. Aku nak letak tang mana? Hah sudah! Bagi ja kat Tiqah. Then aku, Amal, Zaty and so on punya la semangat pi bilik pengawas nak ambik blezer. Tunggu cikgu. Sementara tunggu tuh snap picture dulu. Hah mau tau la kami. Gagahe!! 

Me and Amani

Zaty Comeii

Zaty, Me and Aman
*muka aku macam errrr*

Syiqin and Amani

Dok sat cikgu mai. *simpan camera cepat! Haha* Cikgu cakap bahagin disiplin takpayah nak pakai blezer. Geng yang dapat anugerah dah ambik blezer-blezer tuh. That moment I was like arghhhhh at the same time yeah!! Speechless .. Okeyh aku dengan Amani ikut Amal tawaf 1 sekolah. Penat tau dak penat! Pi gegeh dengan geng sambutan sat.

AJK biro sambutan
Syiqin, please be jelly kelapa muda kayh! haha

Gegeh sat dengan Zaty

Mirul, Syed, Afiq
Syed serupa YB dah aku tengok
jeenntttt Afiq haish qenyih sakan

PEngetua pulak mai ronda.. Okeyh lari!!! Hahah. Pi menyibuk dekat geng kadet polis dok tengah bersiap pulak. Memang kami takdak keja.

Amalina's
Amalina Aris with Amalina Izzad

Wani with Tiqah

tengah jalan pun sempat gih.. haha

Lepas tuh kami jalankan mission imposible.. Hahaks. Capture gambaq geng perbarisan la.. Ingat senang ka. Macam wartawan dah aku tengok Amal ha. Yang aku dengan Amani pun jadi pengikut setia.. Haha

Pasukan Kadet Bersatu Malaysia

Kadet Remaja Sekolah
*depa dua tuh memang gagah

Pengakap

Bulan Sabit Merah

*Ambik gambaq curi-curi kot.. haha

Lepas habih ja capture gambaq kami pi dok kat belakang dewan balik. Dekat lanskap tuh ha.. Dok merapu apa taktau dekat situ sementara nak tunggu VIP mai kan kan. 

capture gambaq depa dulu :)


Lepas VIP sampai ja aku, Amal dengan Amani gerak pi dok belakang dewan. Pantau ja kat situ. Hehhe. DOk sat mai la Wawa, Syiqin, Zaty dengan Aman. Tudia. Tepat pada masanya. Capture pic dulu la kot mana pun. Memang! Kami memang gagah! Even sapa yang lalu pun kami suruh berhenti nak capture pic depa

This pic la..
Iwan (abg Amal) cakap kembar tak seiras.. Caihh

Macam YB dah aku tengok depa nih.. Haha

Syiqin dengan adik angkat dia Syakir
*Dayah please be jelly kelapa muda

*tau dak aku jelous sebab tak sempat nak capture pic dengan Izzam.. Hahah gegeh!

with my little bro

Adik-adik prefect
hamboih cute aihh depa :)

The MAdu ~ Me, Wawa and Amal
errrr abaikan mulut aku tuh!!

Me and Wawa
*love this pic <3

Nih hah geng PKBM!
ingat hampa ja ka yang bole ambik gambaq dengan Sir Tan?
KAMI PUN BOLEH LA!!! hahahaks

Dah habih majlis penyampaian hadiah! Persembahan la. Kami pakat kalut nak masuk dewan nak tengok persembahan. Haha. Kalut sungguh! 

Pakat khusyuk tengok persembahan

Barisan pelajar yang buat persembahan

Para Penari

Okeyh Syiqin aku tak jelous ( muka menyampah )

Dah selesai dah semua. Bole Balik dah kot noh? Pi bilik pengawas ambik nasi dulu. Lapaq kot. Haha. 

tersempak dengan cikgu Zairi
*cikgu nak tangkap gambaq dengan cikgu :)


Okeyh lepas ambik nasi kami pun.. err balik lah.. Nak pi makan kat kantin dulu. Baru teringat, err mama mana ada kat rumah. Aku ajak Wawa dengan Syiqin lepak dekat rumah la dulu sebelum pi rumah Amal. Ingatkan Amal dah balik. Rupa-rupanya~~~


Owh tak ajak kami sekali noh
takpa takpa :P

Azzam and Zulhelmi
muka cannot go.. haha

Zulfikry dengan Syafiq
*hg dok belek pa tuh Syafiq??

Zulhelmi :)

Zulhelmi with Amani
*fitri sure jelous tengok pic nieyh!! HAha

Okeyh. Balik lepak rumah aku dulu. Main lagu ombak rindu dulu. Potpetpotpet , mandi then pi rumah Amal pulak. Sampai-sampai ja. Laa dia tak balikk lagi (muka marah ni) Call tak reti nak angkat. So terpaksa call abang dia. Caih tak balik lagi. Kami pi makan dekat kafe laraseh dulu la.. Hhaha. Wawa belanja. Takpa-takpa. Heheh. Lepas makan errkkk kenyang, pi rumah Amal balik. Entah dok merapu pa taktau. Upload gambaq and so on. Dalam pukoi 5 baru balik. Kena hingaq buang sedas dengan mama. Haha. Tahan ja lah. Okeyh-okeyh! Penat aku nak update post kali ni. Sambil diganggu oleh Wawa dengan Dayah. Finally. Bole jugak. Hhehe

Amal Malyn
Tuan punya camera

Terima kasih la noh sebab sudi membiarkan gambaq kami memenuhi memory camera hang. Hahha. Lain kali kami buat lagi. Dah aku penat dah ha. Panjang bebenor aku merapu. Sapa yang berasa bluurrr lepas baca post nih pi telan panadol cepat. Hahha. Till then

Assalamualaikum



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome