Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Exam
Thursday, 3 May 2012 | 03:57 | 0 Comment ?

Assalamualaikum



Hari ni paper pendidikan islam. Hmm. Kemarin masa dekat sekolah dah study la seciput kan kan. Balik ja dari sekolah baca lagi. Maunya aku tak pulun menghafal. Form 4 dengan Form 5 nak kena kampoi ni. Btw, masa form 4, aku jenis yang tak berapa nak ambik kesah pun. Terrible right? Okeyh! nak percaya ka dak, memang tuh la aku.



Petang masa balik sekolah, aku hapai la hapai. Okeyh tutop buku form 5. Macam boleh kampoi dah. Mai malam, aku semangat la kan, nak study untuk form 4 pulak. and masa tengah khusyuk study tuh aku mengantuk yang teramat. Okeyh berhenti tidoq. Sat lagi bangun balik! Bangun? bangun la sangat kan? Memang macam bangang gila. Tidoq mampoih orang kata. Terlalu letih! Ok aku mengaku, memang aku teruk. Yang teramat teruk. Bangun ja pagi tuh. Ahhh bangang.. Apa aku nak jawab sat lagi ni. Apa? Apa? Pi sekolah. Argh! hujan pagi ni. Tapi takpa, hujan rahmat! Sempat la kan belek-belek buku sebelum start exam. Belek ja pun, masuk otak ka dak , wallahualam. Teruk aku ni teruk! Yah aku mengaku aku teruk? So what? Tawakaltualallah. But, alhamdulillah lancar ja aku jawab Betoi ka tak betoi lain kira pulak tuh. Habih jawab paper 1. Hantaq cepat-cepat. Malas nak tengok dah!! Argh!!! Lepas rehat ada lagi masa nak study untuk paper 2. Still !! Keep belek and belek the books. Yes, saya teruk! Tengok ja soalan, terasa macam, ahhhh,, taktau nak kata pah! Tudia la. Orang selalu dok kata jangan dok study last last minute. See?? Regret right? Menyesal pun tak guna la kan. Dah lepas. Hmm taktau la nak kata pa. Till then.

Assalamuaikum



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome