Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 16
Sunday, 29 April 2012 | 05:04 | 0 Comment ?

Assalamuaikum

Hah kemarin kan ada pertandingan sketsa yang 1 Malaysia tuh kan kan. Nak pi nak pi. Tapi depa start pagi.. Huh hampanya. Aku tuisyen kot pagi tuh. So aku ambik keputusan ajak Wawa pi lepas tuisyen. Pi jugak kot mana pun. Budak kecik tuh suruh pi.. Haha.. Habis ja kelas terus balik tak pi ke mana dah aih. Bayangkan, jarak tempat tuisyen dengan stesen RTM. Jitra ke Kuala Kedah. Hah nampak nampak! Tapi still pi jugak semangat nak support sekolah tersayang. Sekolahku kebanggaanku. Haha. Sampai sampai ja.. Kecewanya, sekolah kami baru sangat habis perform. Hah elok! Tapi takpa sempat tengok lagi empat sekolah. Okeyh! Aku dengan Wawa pun masuk suruh Adyb tunggu dekat luaq ni. Usaha!! Haha. Masuk-masuk buat muka toya pi dok dengan barisan pelakon. Haha. Budak kecik, Aku, Wawa dengan Azman. Dok sebaris. Aku sesuatu yang membuatkan aku cering telah berlaku. Mana la aku nak pi tau kan kata mak budak kecik tuh pun mai. Aiyoyo. Dok melawak sakan kami. Mai malam dia msg bagitau aku, mak dia cakap "manja sungguh dia dengan kak dia noh ........." Ok cering aku malu!! *ambik bantai tutup muka! Haha. Dah tutup cerita kes tuh. Sekolah kami, mana kalah pun, cuma tak menang ja. Haha. Good job lah untuk semua kan. Lepas habis semua tuh, ada jamuan dekat bawah. Aku dengan Wawa tumpang sekaki, save duit lunch kami. Hahaks. Nyeh nyeh! Pi CP pulak, nak jumpa somebody. Tapi terjumpa dengan somebody yang aku tak harap akan jumpa dia. Huh. Abaikan ja. Then balik rumah aku, Syiqin call dia nak tumpang Wawa balik. Aku pi ambik Syiqin, kami tiga lepak dulu dekat rumah aku. Haha. Takdak keja. Dok sejam macam tuh depa balik lah. Malam. Mood aku berubah. I feel like i'm in the top if the world. Haha. Kenapa?? biarlah rahsia. Haha syok lagi! Time to done all my homework! Then tidoq. Dok esok tuh bangun. Dengan cerianya aku pi sekolah. Muka ada senyum. Haha. Dok berharap hari ni begitu indah. Tapi tak berapa nak indah tera mana pun. Haha. Dah malas nak cerita panjang, Macam besa, sekolah-rehat-kelas tambaahan. Lepas kelas tambahan mana nak reti balik lagi kan. Dok buat kerja kursus akaun dulu. Wiihuuuu.. Entah aa-apa. too excited make me !@#$%^&.. Speechless. Abaikan mood gila kau tuh! Okeyla. Till then. Nak sambung perasaan syok sendiri aku ni.. Hhahaks!!

Assalamualaikum

p/s : gembira gembira gembira! Sebab? biar aku sorang ja yang tau. Love you bebehh <3



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome