Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 15
Friday, 27 April 2012 | 09:01 | 0 Comment ?

Assalamualaikum

Hari ni awai ja aku keluar rumah nak pi tuisyen kan. Bawak moto pun wat lek wat pis lah.. Haha. Aku sampai rumah Syaza pukoi 10.00 sampai dia pun tak siap lagi la. Punya awai. Pi tempat tuisyen. Aku, Syaza dengan Adyb sempat gih pi beli air la pi ronda watson la. Haha. Sir pun pi makan dulu. *ambik kesempatan. Haha. Masuk kelas Fizik. Semangat kan belajaq. Aku, Syaza, Aida dengan Adyb ja hari ni. Eja takmai. Katanya outstation. Hehe. Lepas kelas Fizik rehat la kan. Pi makan dulu. Tapi tak syok la tadi Adyb balik awai, kelas Kimia pun dia tak masuk dah. Tak syok la kan masa pi makan pun dia takdak. Adyb pi letihan sketsa la pulak. Hah sebelum terlupa. Good luck untuk team sketsa. Do the best nah esok! Syiqin, Fadh, Jiha, Adila, Adyb, Ratina, Adikk, Luqman, Shahadat *sapa gih entah . Hah kami pi ronda 1 Aneka tadi, makan , solat dekat situ. Ronda punya ronda, nohai tengok-tengok jam pukoi 2.45 dah. Terbaik!! Haha. Balik pi tempat tuisyen. Mata sorang-sorang pakat dok lali dah ni. Haha. Masa kelas Kimia tadi kan, kami tiga (aku, Syaza, Aida) kena kacau dengan satu number ni. Tak kenai pun. First dia miscall aku, pas tuh Syaza then Aida pulak yang kena. Dia dok buat miscall sungguh la. Haish. Macam nak tau dah sapa dia. Pas tuh dia hantaq msg dekat Aida "Aida segak la hari ni pakai baju warna pink" Pas tuh kat aku pulak "comey ar sofea, awat cun sangat Syaza aqi nie" Haha aku dah dapat detect berdasarkan cara dia eja nama aku. Aku kalih belakang. Buat muka toya boleh. Dah la muka dah toya dah. Haha kejam :D Dah la kami dok mengantuk. Kacau kami pulak dah.. Haish geram aku. Lepas habih ja kelas kami tiga terus serang Rifqi (bajet ganas dah la tu.. haha) But he still keep doing his toya's face. Tak mengaku sampai ke sudah. Sampai kan kawan dia bagita baru kami tau.

kawan Rifqi : 014 ka?
we : ya ya
kawan Rifqi : cerita dia macam ni. Mak dia baru beli handphone baru dekat dia. Dia guna tuh untuk nak buat experiment untuk kerja dia kat stesen kereta api nanti

Hah kantoi la Rifqi weh.. Hahah. Hang la. Orang nak belajaq dok miscall natang pa taktau. Aiyoyo. Haha kredit banyak sangat la tu.. Dah lepas tuh turun pi beli laksa tapau balik sat. Lepas hantaq Syaza aku pun balik. Letih weh letih! haha. Okeylah. Nak cerita yang tuh ja sebenaqnya. Till then

Assalamualaikum

p/s : semakin hari dia membuatkan aku semakin sayang padanya. Sehingga lah satu hari ni, dia meminta tolong dari aku. Dan aku terpaksa untuk berfikir panjang di atas permintaannya itu. Dan sekarang ak telah melaksanakan permintaanya itu. Walaupun ianya sangat menyakitkan hatiku. By the way, iloveyoumore :D



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome