Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

New One
Friday, 20 April 2012 | 06:06 | 0 Comment ?

Semangat weh semangat. Tukar templete baru lagi. Dak bukan apa, templete yang hari tuh tak kena tang mana pun taktau. Tuh yang tukar tuh. Rajin sat kan .. Hah cantik dak cantik dak?? Serious gegeh!! Haha// Lorh, aku punya suka la blog aku.. Kuang kuang kuang. Kisah bermula pagi ni.. Hah tudia mam gerak bangun pi tuisyen pagi ni. Semalam tidur lambat hoi!! Aku terlebih rajin buat fizik yang untuk tuisyen pagi nieyh, sambil mesej dengan adik tersayang. Haha. Mai pagi ni, hah tudia jenoh la nak bangun. Haha boo me! Aku memang macam ni, teruk kan? Boo me lagi. Hahaks. Bangun. Memang dah rasa macam nak demam. Gila punya tak larat. Life must go on.. Haha. Mandi siap apa semua kan. Tera nak mandi, tera nak siap, tera nak makan. Hah tu la aku. Suka dok buat lambat. Hah bila dah siap tengok jam, pukoi 10 dah. Hah tudia tudia. Masuk kelas pukoi 10.45. Tera nak ambik Syaza, tera nak sampai tempat tuisyen. Hah aku kesah apa. Hehe. Pelik betoi aku ni. Sampai tuisyen awai gih. Haha. Dok pot pet pot pet. Dah habih kelas fizik, rehat lepas tuh sambung kimia pulak. Masa rehat tuh pi makan. Hah sat nak cerita pasai kat kedai makan tuh. Aku punya la excited kan order kuehtiaw latna ( aku taktau eja) . Adyb, Syaza, Aida order laksa. Mai dah laksa depa. Aku tunggu la punya tunggu kan makanan aku. Tak sampai sampai. Depa 3 pun makan habih dah. Sabaq ja lah aku. Taktau nak kata pa. Kena mood elok sikit kut hari ni. Tuh yang tak barai tuh. Haha. Pas tuh Adyb order lagi 1 kuehtiaw tomyam. Dok sat yang da order sampai dulu. Haha. Dak mood aku baik sikit hari ni. Tuh aku tak marah tuh. Haha. Kalau kena hari aku dok barai tuh. Hah mau tau la ka. Hahaks. Lepas makan dok pkiaq nak pi solat dekat mana pulak. Hah usaha nuh kami empat sekawan pi solat dekat surau dekat aneka nuh. Haha. Dak saja. Still got a lot of time anyway. Lepas solat jalan-jalan sat, Pas tuh balik lah tempat tuisyen. Sebelum masuk kelas pakat dok beli air asam dekat bawah tuh. Sedap weh sedap. Haha. Naik kelas. Nohai.. Ramai dah.. Kami masuk dok ja kat mana ada tempat kosong. Aku dok sebelah Adyb tadi. Hamboih dok sembang macam-macam. Dok cakap pasai SPM la. Bohong la kan kalau aku kata aku tak takut nak SPM kan. Takut weh takut!! Grrr.. Lepas kelas kimia kami pun balik. Okeyh! Panas terik teruk. Aku pun memang dok rasa macam nak demam dah. Sampai ja rumah. Baring atas katil terus. Hamboih tak larat teruk. Tak terdaya dah nak buat apa. Dengan sakit segala macam. Gara-gara buat ujian segak la nieyh! Sakit habih semua ni.. Orang lain buat habih lama mana dah. Aku baru nak buat. Pi menembak la apa la semua ada kat aku. Hah kemarin baru nak kalut. Hah puaih? Lepas ni mana pu takbole pi dah. Papa dah bagi warning! Kem hari tuh last kem aku bole pi. Sedih weh sedih! Haha. Esok ada teknik menjawab kimia dekat sekolah. Kemarin cikgu dah bagi siap-siap soalan kimia, nak bincang esok ni. Cikgu suruh balik buat. Aku punya la semangat kan nak buat kertas tuh, nohai.. Soalan. Taktau nak kata apa.

Cikgu Ku masuk kelas waktu pendidikan Islam :
Hari sabtu ni hari persekolahan. Kamu semua diberi dua pilihan sama ada nak datang sekolah atau tak. kamu semua ni sebagai pelajar 17tahun ni kan, kamu semua ada EGO (pi tulis kat atas whiteboard). Kamu dah tempuhi UPSR, PMR, hanya sebagai bus stop saja. Bla bla bla. Sabtu ni jam 11.00-12.45 ada teknik menjawab kimia (hah nak bagitau yang tuh ja. cerita punya panjang.. Hahaks )

ustazah : Lafaz cikgu ku tadi tuh lafaz apa? (sempat lagi relate.. hehe)
Class : lafaz kinayah


 Okeyh! Nak pi sambung buat soalan Kimia tuh. Rajin ni rajin. Life must go on anyway. Hehe



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome