Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Homework
Monday, 2 April 2012 | 05:55 | 0 Comment ?

Assalamuaikum. Okeyh hari ni macam besa la kan, dok bangun lambat tera tuh la, Pukoi 7.15 baru terkemut-kemut nak keluar rumah. Nasib baik sekolah dekat ja. Kalau jauh entah ka tiap-tiap hari nama naik sebab mai lambat or kena buang ja dari sekolah. Hehe. Sampai-sampai ja sekolah, dengar suara budak kecik tuh. "lain kali mai awai sikit nah kakak". Hahah. Adik oh adik. Then terus letak beg kalut pi jaga pagar. Hah saja pi syok-syok sebenarnya. Malas nak dok dekat tapak perhimpunan :) Then masuk kelas, BM, aku taktau pun kata buku karangan nak kena hantaq sebab dah seminggu aku tak masuk kelas. So, aku dengan Amal pun ketaq pala-pala dok salin karangan buku sapa entah. Haha. Ni la akibat bila dah lama tak masuk kelas. Bukak kedai photostat almost everyday. Masa waktu rehat, depa buat perjumpaan untuk geng teater. Dok melalut pa taktau sampai 1 jam. Last-last sekali keputusan dia senang ja. Kan dah kena sound dengan cikgu sejarah tadi kes tak masuk kelas. Seriously lepas ni takmau dah tinggai kelas, menyesal kot. Lagipun Papa dah siap bagi warning. Kem pengakap hari tuh last kem aku pi tahun ni. Oh no! Nampak gaya melepas aku nak pi kem perdana pulak lepas ni. Yang dekat Putrajaya tuh pun terlepas.. Sob Sob Sob :( Dah takmau cakap banyak. Nanti nak try pujuk Papa jugak! Bukan senang-senang nak dapat sponsor ni. Pi Putrajaya pulak tuh! Hahaha. Okeyh! Tadi waktu Add Math, awat taktau mengantuk sangat. Aku pun, letak pala, teqelap sat. Hahaha. Sat ja nah. Pas tuh Ed dengan Aiman pulak dah dok mai "laicikang semangkuk dua kupang". Ish la nak mampoih dah depa dua ni dengan aku. Sabaq ja alah. Lepas Add Math, Bio pulak dah. Mengantuk tuh toksah nak kata la kan tera mana. Lepas habih ja kelas terus balik takmau cakap banyak dah. Balik-balik tuh, makan, solat pa semua, terus aku terlena. Heheheh. Bangun-bangun baru nak mandi. Teruk aku ni. Hahah. Lepas mandi , solat aku dok check homework (sambil msg dengan adik). Maklumlah, banyak kot homework yang aku tertinggai. Sampai kena dok msg orang tanya. Heheh. Nak habiskan jugak minggu ni. Takmau dah lepas ni nak study pulak ! Then malam, aku buat homework. Okeyh! Mood aku hari ni lebih ke arah nak buat homework! Baguih Sofia nieyh! Hahaha. Okey lah. Nak sambung buat homework dulu.






Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome