Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Holiday
Thursday, 12 April 2012 | 03:46 | 0 Comment ?

Hyeee,, Dek kerana hari ni cuti,, semalam aku dengan Wawa plan punya plan nak keluar beli buku.. SPM victim anyway .. hahaks.. Semalam bagitau papa cakap nak keluar cari buku.. Papa pun ok ja lah.. Kalau bab nak beli buku tuh.. Sentiasa ja ok kan.. Hahah.. Sayang papa.. muahhh.. Okeyh! Pagi ni siap apa semua, tunggu Wawa mai sambil dok tengok gambaq kartun apa ntah kat tv2 tuh.. Hmm.. Layan pi la sat sementara nak menunggu kan.. Tunggu punya tunggu Wawa pun mai.. Pi mana lagi kalau bukan pi CP.. Dalam hati dok harap, jangan la bagi jumpa sapa-sapa ka.. Hahah.. Sampai ja CP terus naik pi popular.. Beli buku ni!! Hahah.. Lepas beli buku, Ish macam bosan ja.. Alang-alang dah boleh keluar ni.. Takkan nak balik lagi.. Pi karok sat.. Hahah.. Lepas tension!! Kami dua dok dalam bilik karok tuh.. Karok bagai nak meruntuhkan bangunan CP tuh ja.. Hahahaks.. Sekali sekala.. Okeyh pas karok!! Lapar la pulak.. Turun pi Pak Hainan sat makan.. Hehe.. Makan punya makan.. Tiba-tiba Ed mai.. Lorh tak sedaq pun.. Hahah.. Dia cakap dia tunggu member depa masuk CC.. Hahah.. Habih takdak qeja dah ar tuh sampai masuk CC.. Okeyh! Aku dok berasa macam nak demam dah tadi.. Mata merah, sejuk semacam.. Lepas makan terus balik.. Sampai ja rumah, lentok la aku.. Then Wawa msg kata gegaran berlaku.. Ha?? Aku taktau apa pun... Dia kata masa kami otq balik tadi.. Aku dok bawak moto elok ja.. Ya Allah lindungi lah kami Ya Allah. Okeyh! Tak larat nak menaip dah ni ha.. Esok sekolah.. HAdoi!!



entah apa-apa la kan... hahah




Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome