Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Go Malik!
Tuesday, 3 April 2012 | 07:24 | 0 Comment ?

hari ni perlawanan akhir bola sepak bawah 15 dengan bawah 18. Sejarah tuh... Dua-dua masuk final. Tadi tera nak balik sekolah tuh, ada dekat lima kali jugak dok buat announcement pasai bola. Pi tengok pakai baju ni la, dok kat mana la. Macam-macam. Tadi dalm kelas, pakat dok rancang nak pi ramai-ramai naik moto lakan. Tengok-tengok nah! hujan! punah gila.. Then balik rumah! Atudia, adik dengan kawan-kawan dia dok siap dah tunggu papa balik ambik! Then Sue msg aku tanya nak pi ka dak. First rasa macam malas ja nak pi. Pikiaq balik! Okeyh nak join sekali nak bagi support dengan kawan-kawan. Pi dengan ayah Sue. Amalina sekali. Sampai-sampai kami (aku, Amalina, Sue, Aida) naik atas. Ustazah kata sebelah kiri VIP. Kami pun pi lah belah kiri. Tak pasai-pasai kena boo. Macam babun. Salah tempat pun nak boo ka ha?? Then, pi dok kat kolah kami. Ramainya. Seriously penuh dengan semangat kesukanan. Cayalah Malik! Cikgu pun ramai :) Then kami pi dok.. Okeyh nak tengok bawah 18 lawan. Semangat ni kami sokong! But kalah di tangan lawan 2-1. Anyway, tahniah sebab semua pemain , main dengan baik tadi! I'm so proud with you guys.. Bawah 15 pun kena 1-0. Kalah menang adat permainan! Apa-apa pun Malik tetap di hati! Sekolahku kebangganku okeyh! Hahaha. Cannot go! Banyak jugak la yang pi. Fitri, Taufik, Azri. Ish ramai. Adik Akmal, Adik Alif.. Adik Izzam pun pi kes aku pi.. Jumpa kat sana. Hehehe. Sayang adik.. Lepas tengok bola pi lepak KFC. Adik aku dengan kawan-kawan dia. Aku dengan kawan-kawan aku. Dok la kami berketoi-ketoi kat situ. Hahaha. Makan punya makan. Mai geng under 15 KSAH. Hah sudah. Cering la. Mana dengan pakai baju we lead tuh. Hehehe. Kami kuaq tunggu papa dekat luaq.
 Then terus balik rumah. Semangat nak buat homework la konon ni. Tak start lagi pun. Itulah perangai Nursofia Nasarudin :) Okeyh! terkemut-kemut aku tekan keyboard ni ha. Almost everyday.. Hehehe



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome