Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Basketball vs Netball
Thursday, 26 April 2012 | 04:04 | 0 Comment ?

Assalamualaikum

Hari ni lambat lagi!! haha. Pi sekolah depa semua pakat tukaq baju PJ dah. Tak tunggu aku.. Ok that's my fault! Haha. Lepas assembly aku dengan Wawa pun pi tukaq. Semangat nieyh nak main basketball. Okeyh! Waktu main. Gila punya ganas habih, bila girls main tera tuh dah la. Yang aku heran, tengah main basketball ka netball kami nieyh! Hentam labu.. Hahaks. Dah main pun ganas gila ka. Kalah boys main uh! Haha. Najjmi, sampai terseliuh kaki la kira. Kesian kat dia :( lepas tuh Hanan pulak. Berdarah gusi. Dah la kawan tuh pakai braces. Tapi sikit jah! Then aku, masa dok tengah nak rebut bola tuh. Melayang ja bola tuh taktau sapa yang paling, kena muka aku. Tudia-tudia. Aset weh aset!! Haha gegeh! Terpeleot sat gi kot.. Syaza pulak, Wawa baling bola kena batang hidung dia. Kesian kawan tuh. terkepet hidung dia ha!! Aku kena lagi. Masa dekat net tuh. Syok ja depa baling bola, Wawa tampaq ja. "pup" kena betoi-betoi atas kepala aku ni ha! Hambuhai. Masuk kelas Fizik jadi blurr semacam ja.



Recess time! Yeah! Kena cukop padat anak-anak buah aku tadi! Ambik hampa. Haha. Sori kalau terlalu kejam. Geram ni geram! Bukan apa. Hehe. Chemist! Semangat ja aku nak belajaq chemist hari ni dengan cikgu Hajar! Hehe. Lepas tuh teknik menjawab Fizik! Argh!! Mengantuk taktau nak habaq ni. Aku kalih belakang tengok yang geng laki nuh! Hambuih sedap lena! Haha. Nasib la bila dah dok depan sekali ni kan. Nak teqelap sat pun takdak chance. Continue with extra class. Ingatkan dah teknik menjawab tuh habih lambat cikgu nak kata takdak extra class. Ada jugak! Nasib baik cikgu bawak dok dalam air-cond tadi! Wieehuuu.. Hehe. Lepas extra class. Mana nak balik lagi.. Dok lepak dalam dewan dengan geng sketsa nuh! Haha. Sambil tengok depa dok practice kan. Dok bergosip ja kami nih!! Haha. Adik tersayang pun ada sekali masa tuh! Sibuk ja! hehe. btw Love you a lot adik! Lepak punya lepak pukoi 5.30 pakat balik! Syiqin dengan Wawa mai lepak rumah aku dulu. Serious lama kot tak lepak bersama. Dok sat depa pun balik lah! Okeyh la. Nak pi tuisyen pulak sat gi nih! Till then

Assalamualaikum

p/s : terluahlah sudah apa yang tersimpan di dalam hati ini. Berasa amat ringan sekali setelah begitu lama memikul bebanan itu. Remember! Forgive people so that Allah may forgive you! 





Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome