Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Sweet Memory
Sunday, 18 March 2012 | 04:19 | 0 Comment ?

Assalamuaikum. Time macam ni la aku nak teringat dekat kelas kesayangan aku pon. Kelas mana lagi kan kalau bukan kelas 3 Kancil 2010 ! Huh mau tak ingat Aku cukop sayang setiap sorang yang ada dalam kelas tuh. Sebab? You guys are AWESOME! Sat meh nak story satu persatu. kelas ni dulu ada 39 students. 19 boys 20 girls (kalau tak silap la). Dalam kelas ni, macam-macam jenis perangai manusia ada. Mai aku nak cerita meh!

aku ingat lagi...
bila waktu Pendidikan Islam ja, wan mesti tarik kerusi mai dok depan ustazah.
Usaha tuh dari belakang mai dok sampai ke depan ustazah.
Bila waktu Pendidikan Islam jugak, geng-geng hostel, Sabby, Kimi, Adib , Nonoi ambik kesempatan tidur.
Hambuhai syoknya depa boleh tidur :)
Bila ustazah perasan ja depa tidur, terus melayang marker yang ada dekat tangan ustazah.
Terjaga terus semua! hahah

aku ingat lagi...
Nonoi yang suka buat muka sekupang bila kena marah.
Bila teacher tanya pasai homework ja, mesti Nonoi orang first yang akan kena cubit dengan teacher sebab tak buat homework.
Masa dia kena cubit tuh, kesian pulak aku tengok. Kawan tuh dah la kecik :)

aku ingat lagi...
masa Sejarah
kami sekelas kena marah dengan cikgu kes apa taktau
memang cikgu bebai teruk dengan kami masa tuh
aku tengok muka budak kelas aku habih cuak semua

aku ingat lagi...
Kimi yang suka baca buku ilmiah masa waktu Mathematics.
Cikgu dok ajaq poom pang poom pang kat depan,
yang dia boleh dengan selambernya dok baca buku ilmiah dekat tempat dia.

aku ingat lagi...
kelas kami ni jenis yang suka bawak mai makanan.
 Mai jamu orang makan dalam kelas.
Orang first yang nak mai serbu Wan.
Then diikuti dengan orang lain.
Takpa-takpa, aku memang bawak makanan-makanan tuh nak jamu dekat hampa semua.

aku ingat lagi...
aku berkelai dengan mamat ni
sebab masa tuh dia dok hingaq nyanyi lagu benda pa taktau
lancang ja mulut aku terkeluar perkataan
lancang ja kami dua dok bertikam lidah
masa tuh Dhiya pun tolong back up aku
tapi sekarang ni dah okey dah dengan dia :))

aku ingat lagi :
dalam kelas tuh ada seoarang hamba Allah yang aku langsung tak pernah cakap dengan dia
although dari form 2 kami dok kelas sekali
aku langsung takdak feeling nak cakap dengan dia
taktau kenapa
aku ni jenis yang payah sikit nak rapat dengan lelaki
tapi bila dah rapat , mulalah perangai gila-gila kami

aku ingat lagi...
masa trial PMR, masa tuh paper mathematics 2, Kimi dengan selambernya bawak keluar buku ilmiah baca.
Yang soalan dia tak jawab.
Tinggai macam tuh ja? Sayang cik ooiii..
masa tuh ustazah jaga.
Ustazah dah tolong dia buat jalan kira tuh sikit, tuh pun dia takmau sambung.
Yang dia tau sambung baca buku ilmiah dia tuh. hehehe



aku ingat lagi...
dalam kelas kami ni ada dua sahabat baik, Dhiya dengan Nabila.
Depa ni memang rapat.
Pi mana mesti berdua.
Di mana ada Dhiya, di situ ada Nabila
Di mana ada Nabila, di situ ada Dhiya :)



aku ingat lagi...
Aku, Anati, Syaheerah dengan Najwa.
Kami dok sekali.
Depan Anati dengan Syaheerah , belakang aku dengan Najwa.
Bila time rehat ja mesti kami rehat sekali.
Dulu aku dengan Anati pengawas.
Syaheerah ikut Anati pi bertugas
Najwa ikut aku pi bertugas.
Tapi la kami dah tak dok sekelas.
Cuma aku dengan Syaheerah ja yang dok sekelas.
Najwa dok kelas lain. Anati pulak dah pindah sekolah
Rindu sangat dekat Anati :)


aku ingat lagi...
masa hari PMR.
hari yang jawab paper science, aku demam teruk.
Sampai aku dah tak confident aku bole dapat A untuk subject science
memang down sangat hari tuh.
Petang pulak paper Sejarah
Aku siap dengan bawak air cap badak lagi masuk bilik periksa
Lepas jawab terus aku lena
Memang teruk sangat keadaan aku masa tuh
Tapi kawan-kawan tetap bagi sokongan dekat aku
Bila keluar ja result
Alhamdulillah science A.

actually banyak lagi, tapi  ni dah terkemut-kemut ja tangan nak tekan keyboard lappy ni ha. Dah malas nak cerita panjang. Layan ja pictures ni

Faisal dengan Shafiza
muka depa nak sama kan?

Best Friend
Kimi dengan Nonoi
(sorry picture gelap)

Lepas habih trial PMR
serupa dengan habih PMR :))


Hari Penyerahan Buku Teks
Lepas PMR ni.
Muka masing-masing macam budak-budak :))

Hari Guru
Dengan cikgu Sejarah kami :))

Lepas Trial jugak ni :))
Say chezzzeeee :))

Boleh dak ku tera tuh? Dah la sikit-sikit noh, tangan pon dah suruh berhenti dah ni. Bye. Akhir kata , LOVE YOU ALL SO MUCH :))) A FRIEND INDEED IS A FRIEND IN NEED ! hope we're gonna be friends forever. 



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome