Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Silent Mode
Saturday, 24 March 2012 | 03:13 | 2 Comment ?

Minggu ni Sofia diam. Sofia malas nak cakap banyak. Cuma cakap in case kalau urgent. Percaya dak? Percaya la tau. Kawan-kawan semua kata sombong. Adik-adik pulak, kak Sofia mintak maaf kayh. By the way kak sayang hampa semua :) Jujur ni bukan perangai sebenar Sofia. Sofia yang sebenar suka senyum, gelak and cakap banyak. Pelik ja bila Sofia diam. Okeyh! Hah penat aih sofia, sofia. Aku terus la noh! Minggu ni aku sedih sangat. Susah nak explain. Ok down sangat. Sebab? Hah biarlah rahsia. Malas nak ingat. Lagipun aku ni bukan yang jenis nak kecik hati sangat. Tapi aku agak berasa. Okeyh! Be strong Sofia ! So, please don't simply cop aku sombong! Sofia tak sombong sama sekali kayh! Enough! Enough! Tak payah nak touching sangat. Hahaha. Saja buat teruk! Tolong, please! paham perasaan saya!

pada suatu hari, aku keluar dari rumah, on the way nak pi sekolah ni. Semangat ja aku keluar awai hari tuh. Masa dekat simpang , nampak la moto ni. Eh! Macam nak kenai ja. Pi dekat. Wah wah! Weh rindunya aku dekat dia!!! Hahaha. Kami dua pon, dok poom pang poom pang sementara nak sampai sekolah tuh. Orang sekeliling tengok pelik ja! Ya la, laki perempuan dok sembang poom pang poom pang sambil dok bawak moto nih! Hahahah. Aku kesah apa? Bukan buat perkara tak senonoh pun. Sembang ja kan. By the way, miss you!!!!

pada suatu hari, aku on the way nak balik rumah. Masa aku nak keluar dari tempat parking moto tuh, aku nampak abang. Nek moto, aik?? Macam ku kenai moto tuh! Nak kata moto abang? Ish sejak bila pulak ayah beli moto baru dekat dia? Lagipun dia dah ada lesen kereta. Dah tak layan moto dah ha time tuh! Haha. Pikiaq punya pikiaq. Habih pikiaq dah! Hah! Moto budak tuh! Hah tudia. Semangat aku balik nak lalu depan rumah ayah! Ha tudia-tudia. Dia dok ada dekat situ. Aku dah agak dah. Mesti dia punya. Abang dok buat pala bawak moto dia ja tuh ha. Hahaha. Time tuh aku bawak moto. Wawa dok belakang jadi pembonceng. Nak balik rumah aku time tuh. Sampai ja depan dia. Hah tudia, gelabah.. Yang wawa dok kat belakang "weh hg ni aku tau la hg nampak dia pon. relax ar, jatuh sat g tak ka malu." hahah. Aku ingat lagi that moment. Bila lama tak jumpa jadi macam tuh la. Hahaha. Gegeh sat :)

Apa motif aku cerita semua ni? Saja syok-syok! Dak actually aku nak cakap aku rindu depa dua ketoi ni sangat-sangat :D Love both of you whole my cardiac muscle. (sir henry kata heart tuh dah outdated, hahaha) Sayang hampa dua ketat-ketat. Jujur aku lebih selesa kawan dengan lelaki. Tau kenapa? Sebab laki depa tak senang ambik hati. That's why aku sayang depa dua ketoi ni! Depa paham perasaan aku, sedia mendengar luahan aku. Acewah! Hahaha. Don't think negative! Aku sayang depa dua as my Best Friends!


EH! Adik-adik tegoq kita lah!! Please be terharu kayh! Sayang adik-adik nieyh

ni adik aina yang omey

ni adik Areneesa yg omey

Adik Akmal cute :D

Adik Amin
Ambik kat facebook. Ada lagi adik-adik len. Tak larat nak stalk dah.. Heheh :D Adik-adik jangan marah kak nah. Sayang hampa semua <3



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome