Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 6
Thursday, 1 March 2012 | 08:14 | 0 Comment ?

Yeah. Test dah habih. Atudia. Habih test serupa dengan habih SPM. macam takdak kesedaran nak SPM ja. Haih, kenapat kata macam tuh? kalau takdak kesedaran takkan la aku nak takut kot.. Satu lagi, ak geram bila ada orang dok mai tanya soalan bengong dekat aku. Hang tak takut ka nak SPM? mana tak bengong nya. of course la takut sayang oiii..sudah-sudah. hah, Hari ni first sekali paper Physics. Huh, pecah otak jugak la an nak jawab. Pas tuh Akaun. Masa dapat paper Akaun tuh kan, tengok saja soalan, pas tuh aku berasa macam nak jawab sambil teriak. Puih-puih.. Aku taktau apa. Aku kalih belah Tiqah.

Tiqah : hg buat dak soalan subjektif ni (sambil tunjuk paper)
Me : dak. Aku tak reti buat (sambil senyum *heran)
Tiqah : (tunjuk good kat aku)

hahaha.. KAmi dua tak padan dengan dok tengah test. sembang ikut suka hati ja. Then sebelum habih masa, aku berusaha la jugak nak buat kan Buat la berapa kerat. Lepas tuh paper Add MAth. hah tudia-tudia. Dah habih semua tuh, cikgu suruh pi makmal kimia. Hari ni nak kena belajaq jugak ka?(tanya dalam hati) Dalam makmal kimia, tak pasai-pasai kena sound pulak dah. Free ja.

Cikgu : berdiam diri adalah lebih baik daripada bercakap kerana apabila kita bercakap kita akan buat dosa sebab mengutuk @ mengata dekat orang.
kami : hmmmmmm..(buat-buat tulis dalam buku)

Habih waktu kimia Bio pulak dah. Nasib baik cikgu bagi buat keja sendiri. Keja sendiri aku apa lagi. Tawaf sekolah la. Kami nak pi jumpa PK nak cakap pasai nak drop Akaun. Jumpa dah. PK kata nanti pengetua nak jumpa. Hah elok. Petang kami stay. Macam besa ar. Lebih baik aku dok kat sekolah sampai petang daripada dok dekat rumah taktau nak buat apa. (pelik kan aku ni? orang suka dok rumah aku suka dok sekolah) Okeyh aku nak cakap. Aku ni memang la jenih yang tak ambik hati sangat ni kan. Tapi, bila dah kena layan macam ni, aku rasa sedih. Okeyh sedih! Hah tambah pulak aku ni jenih yang suka pendam sorang-sorang and bila orang tengok aku mesti ingat aku chill ja la kan. Tapi, jauh di sudut hati, terasa kot (hah ayat cannot go) okeyh aku suka feeling sorang-sorang. Malam-malam dok dalam bilik, then teriak bila ingat balik. Style aku. Okeyh. Malaih dah aku nak taip. Silap-silap terlena aku depan lappy ni.



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome