Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 11
Sunday, 25 March 2012 | 04:13 | 0 Comment ?

Baca post ni sambil layan lagu sentimental :) 

Nak senyap, tapi dok poon pang poom pang serupa tuh jugak. Hahaha tahan sehari. Pas tuh jadi balik. Okeyh, that moment aku dok tengah hapai text untuk oral, Amal mai kata nak bincang sikit. Okeyh aku pon pi. Bermulalah sesi untuk meluahkan rasa ketidakpuasan hati. Hah nampak! Dok kami 5 ketoi kat meja aku. (aku, Amal, Syaza, Wawa, Syiqin) Hahaha. Dak weh actually takdak apa pun yang aku tak puas hati kat hampa. Tapi macam yang aku cakap dekat hampa tadi, aku tengah tension. selama ni hampa dok tengok aku ni happy go lucky ja kan (happy la sangat) Banyak yang terpedam weh hampa. Kan dah tengok aku menangis tadi. Hah nampak nampak! Sudah takpayah nak touching sangat. cover me!! Hahaha. Hampa tanya kenapa aku jadi sombong? Kenapa aku jadi diam? Tau dah kan? Tuh la jawapan dia. Aku takut!!! Aku sedih!!




Tadi waktu akaun, aku pi dok belakang sekali. Nuh belakang nuh, tempat cikyah. Cikyah takmai, penat kenduri tak habih lagi la tuh. Aku, Amal dengan Wawa. Bila dah start hingaq ni, dia keja nak hingaq. Hahaha. Aku pi cerita pasai budah tuisyen aku kat depa dua. Hah sudah! Hahahaha. DOk poom pang punya poom pang (aku sambil makan apom polkadot beli dekat kantin dok kata dalam hati Syiqin ni bila nak bagi resipi kat aku ni? Nak try buat!) satu kelas diam. Hah pelik! Aku kalih tengok-tengok pengetua lalu. Hah tudia pakat dok cover la semua. Hahahha. Syiqin dok tengah belajaq add math dengan fitri, lari mai kat kami buat-buat bukak buku math! Aku, buat-buat tulis.. Hahahaha. Pas tuh aku balik dok tempat aku. Lepas pengetua pi tuh. Mula pulak dah. Aku, Wawa dengan Syiqin dok merepek pa taktau. Hahaha.

* suka tengok laki hensem (actually aku nak sebut putih)
agak kuat masa aku kata tuh. Ada terdengaq sapa entah kata haaaa haaaa. Ingat kata kat aku, terkejut jugak. Rupanya dak. Hah takpa sambung balik.
* suka tengok laki yang putih ( hah cover balik)
* pas tuh kening dia lebat
* macam.. macam... hmm takpa lah :)


sweet sangat :)


Aiman mai. Dia kata "Awat aku tak cukup putih ka?" (sambil buat muka kecian yang takkan pernah aku tergoda) hahaha.

contoh ja ni :)
Melawak ja weh! Pas tuh aku dengan Syiqin dok lawan tengok tangan pulak dah. Sapa putih gih. Hah tudia merapu dah!

Aiman : ada sorang budak ni kening dia bersambung (sapa tah dia dok cerita kat aku). Orang kata kalau kening bersambung jodoh dekat. Hah dia jodoh hang pa Sofia?

Me : Apa hang ni? (sambil buat muka heran) Aku kata kening lebat, hang ni mai kut mana kening bersambung. Hahahah

Pas tuh dia balik pi tempat dia. Malu la tuh! hahaah. Melawak ja weh! Mai pulak dah! haha.

genap tiga minggu aku tak cakap dengan dia tuh! Haha, dia tak berani tegur aku (sebab aku buat taktau) aku pon malaih nak pi tegur dia. Haha pelik, dok sekelas tapi tak bercakap. Sampai dalam facebook. First dia delete aku sebagai friend, then dia add balik aku approve. Pa tuh dia dok cari pasai lagi. Aku pulak delete dia. Hah ambik! Dia add sampai sekarang aku tak approve. Hah cukop kejam dah la tera tuh? Hahaa. Malas nak ingat balik apa dia buat. Tapi dia kata just kiding. Bagi aku tuh bukan melawak dah tuh. Pelik sangat melawak macam tuh! Hah sudah! Buat sakit hati ja ingat balik :(

Hah sebelum terlupa. Al-fatihah buat mama Hassani Azni.

Hari jumaat malam ri tuh Hassani mesej aku. Okeyh aku macam pelik la kan sebab selam ni memang dia tak pernah mesej aku, tapi kami bertukar no fon. Aku pun baca mesej dia tuh

Mohon sedekahkan Al-Fatihah buat mak aku yang telah pergi buat selamanya :(
Ya Allah. Kesiannya aku dekat Hassani. Aku tumpang simpati. Sambil dok pikiaq macam mana kalau perkara yang sama berlaku kat aku.

 Sayangilah ibu anda seblum dy melelapkan mata utk selamanya... Al-fatihah 2 my mom, 


Aku copy paste dari status Hassani. Be strong Hassani! Aku percaya hang boleh. Tumpukan perhatian hang untuk SPM. Tahun ni ja Hassani tahun ni ja. 



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome