Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Dunia semata-mata
Sunday, 4 March 2012 | 05:40 | 0 Comment ?

Assalamuaikum. Okeyh. Aku sedih sangat-sangat hari ni. Teramat-amat sedih. Sebab kawan-kawan pengawas pakat dok mengata satu sama lain. Jujur aku update sambil menangis. Bukan nak buat teruk. Tapi just geram saja. Weh hampa semua. Please be open minded la.

nasib ku ibarat sudah jatuh ditimpa tangga...
 ·  ·  · 37 minutes ago · 

  • You like this.

    • Sofieya Nasarudin hg ni awt pulak dah??
      30 minutes ago · 

    • Hassani Azni 
      xx/07/2011 aku dh pgg ketas tugas ketua kumpulan
      xx/07/2011 kak long + kak fad tlah lantik nama aku dalam pengawas utk jadi ketua, tp aku tolak
      xx/08/2011 dgr cikgu nk p haji
      xx/09/2011 ketua aku dlu mmg dh x p tugas, aku pgg ketua kumpulan...See More

      15 minutes ago · 

    • Hassani Azni xx/02/2012 aku mmg sah x leh ambik subjek yg nk amik
      xx/02/2012 daftar subjek

      PASAI SUBJEK
      benda ni betoi

      13 minutes ago · 

    • Sofieya Nasarudin sabaq weh sabaq!!!
      11 minutes ago · 

    • Hassani Azni kes sabaq la ni, hehe, aku nk lupakan kisah hitam, aku dh malaih pikiaq sgt ngan organisasi pengawas berbanding dlu.... cuma skrg AKU HORMAT SENIOR, JUNIOR AKU X HORMAT... sbb junior ramai x hormat senior skrg...
      7 minutes ago ·  ·  1
Okeyh yang ni takpa la. Aku paham keadaan dia. Aku sangat faham keadaanmu sahabat. Aku pun tak salahkan hang. Dan terima kasih sebab hang sikit pun tak salahkan aku. 


Sofieya Nasarudin ok2 aq Akan buat hingaq satu fb.... pengawas pown orang jugak mcm hg.. pengawas bknnya robot xmkn xminum..so pandai2 la bahagi masa..kitakan dah belajaq tukar shif..so nothing is imposible...

Yang ni pulak sorang. Aku dah taktau nak kata macam mana lagi dah ka hang weh. Ka hang nak aku ambik semua kertas keja. Aku buang ja dekat muka hang sambik kata : NAH! HANG PI BUAT SEMUA NI. HANG NAK SANGAT KAN? Hang nak ka aku buat macam tuh weh? Tolong hormat kami sama nah. Tak mau hormat kami pun tolonglah hormat cikgu. Satu ja, hampa cari pasai then hampa lepas tangan. And nama aku yang akan famous. mau tak famous.

* ni weh sapa yang atoq jadual ni?
* awat si A bole dok kumpulan sekali dengan Si B(kawan baik)
* awat kami tak dok kumpulan sekali
* tak adil gila atoq jadual macam nieyh

Awat hampa semua mau tuju dekat aku nieyh? Dah la. AKu dah fed Up dengan semua nieyh. Renung-renungkanlah ye hampa semua. Tak berniat nak tuju dekat sapa-sapa pon kayh 





Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome