Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Dua Kali Sehari
Saturday, 24 March 2012 | 08:08 | 0 Comment ?

Okeyh membebel sekali lagi buat hari nih. Bukan apa. Macam-macam dok dalam kepala otak aku ni ha. And aku dok tengah pkiaq. Homework aku banyak gila kot. Dok berasa macam setinggi gunung nuh!! Hah tudia-tudia. Dasyat dak imaginasi aku??? Hahah. By the way, serious banyak homework yg tertangguh. And aku tatau bila nak sipakan semua tuh! Serious!! Hah dah tu pasai homework! Aku dok tengah pkiaq pasai SPM. Apalah result aku nanti. Pkiaq ke depan kan aku nieyh?? Bukan apa. Kes takut sama nieyh! Aku dah lalui UPSR dengan PMR. UPSR aku dapat 3A ja. Hah! 3A 3B 1C. Awat banyak sangat? chinese school anyway:D Okeyh PMR 5A. Yang len tuh biarlah rahsia. Memang aku tak sangka nak dapat macam tuh. Sebab? Ya lah. Aku main-main ja. Belajaq pun lagu-lagu tuh ja. Dok ingat dapat 3A ja. Okeyh alhamdulillah aku bersyukur. And aku memilih untuk tak pindah sekolah sebab aku sayang sekolah tuh! lagipun aku tak boleh terima kejutan budaya :) Hah dah tera PMR dok main-main boleh dok dapat 5A. SPM? Hah tudia. Kalau semua dok pkiaq macam tuh! Baik takpayah dok study dah. Main-main cukup. Ish. Bak kata cikgu hajar "setakat PMR kamu dapat 8A tuh pi balik simpan la" Dak weh sorry kawan, aku cuma nak ulang ayat cikgu yang begitu makan dalam ja. Hah! Takkan nak main-main lagi. Nak kena struggle betoi-betoi kut. Kamu tu dok kelas science stream! Jangan dok ingat senang! Kesimpulannya peratus KIMIA turun tahun nih! Ramai yang fail KIMIA. Takkan aku nak fail kot? (tanya dalam hati) Aku takut sebenaqnya! Tapi masih nak main-main? Apa semua ni? Sampai bila aku nak jadi macam ni? Oh No! Say no to this kind of thing (BI aku selalu terabur~abaikan) Okeyh! baru dapat tau dari Papa, cousins aku dapat 9A. Hah tudia. Takkan tak teringin nak jadi macam dia? (tanya dalam hati lagi) Hah dah macam tuh. Homework tak reti-reti nak buat lagi? tak reti-reti nak study lagi. Okeyh saya mengaku! Saya tak pandai tera mana pon. Tapi kalau adanya usaha. Takdak yang mustahil kan. "kejayaan seseorang datang dari usaha, semangat serta azam" So??? macam mana? Takmau berjaya? Homework takmau buat lagi? Nak biaq menggunung ka? Nak main-main lagi? Okeyh jujur aku jadi takut lepas tengok depa ambik result. Seriously aku ketaq time tuh. Macam aku pulak yang nak ambik result.

* p/s : actually nak motivated kan diri ja. Hahaha. TEngs sebab sudi baca :D



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome