Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

badmood
Thursday, 22 March 2012 | 03:10 | 0 Comment ?

Assalamuaikum.. Firstly, aku mintak maaf dekat kawan-kawan dgn adik-adik yang mai tegoq aku dekat sekolah tadi kalau aku buat taktau ja. Seriously aku langsung takdak mood hari ni. Maybe hampa cakap dengan aku macam cakap dengan tiang ka pokok ka, tak kesah lah noh. Aku mintak maaf sangat-sangat. Bukan apa, tak berapa sihat sikit, mood tak berapa nak stabil ekoran beberapa hal. Hari ni memang aku dok berazam nak dok diam ja dalam kelas. masa waktu BM, aku ambik port dok belakang sorang-sorang, siapkan homework Chemist. Lagipun cikgu BM tengah buat ujian lisan tuh ha. Aku pon ketaq pala-pala siapkan chemist. Salah satu langkah nak diam jugak tuh :) waktu yang berikutnya.. Sampai ke sudah aku dok diam. Bukan apa, bak kata cikgu "berdiam diri adalah yang terbaik. Jika kita banyak bercakap, boleh mendapat dosa kerana berkemungkinan besar kita akan mengutuk orang dalam percakapan kita tuh" aku akan ingat sampai bila-bila ayat ni. And masa Chemist tuh, cikgu dok cerita la pasai result SPM kan. Ya Allah takutnya aku. Hah nampak? Sudah timbul rasa kesedaran dalam diri aku akhirnya. Actually dah lama dah timbul. Hanya aku yang buat taktau ja selama ni. Lepas tengok depa semua pakat dapat result baru aku sedaq. Sampai bila aku nak main-main lagi kan? Sampai bila aku asyik nak dapat markah macam tuh ja? Sampai bila aku.... Argh!!! Banyak lagi but speechless. Then masa Bio. Aku diam, diam and terus diam. Sampai ada yang tanya. "awat hang diam hari nih?" aku hanya mampu tersenyum.. Senyum tak berapa nak ikhlas. Actually aku sangat sedih hari ni.. hmmm... Dah!! I need to transform myself

* sampai bila aku nak skip homework yang cikgu bagi bertimbun tuh?
* sampai bila aku nak pi sekolah pinjam tiru buku orang?
* sampai bila aku nak jadi pemalas macam ni?
* sampai bila aku nak sedih macam ni?
* sampai bila aku nak tengok kawan-kawan yang berjaya, bukan aku yang berjaya?

* takmau ka impian tercapai?
* takmau ka dapat result elok?
* takmau ka bagi papa mama bangga dengan aku?


kepala otak aku berserabut gila sekarang ni!!! Macam-macam masalah. Haish masalah masalah. Sampai bila aku asyik nak fikir tentang perasaan orang lain tapi abaikan perasaan aku. Huh, nobody care right?? ish rindunya aku dekat dia.... (hah nak merapu) rindu sangat-sangat. Sungguh ni... Lama kot tak jumpa. Sudah-sudah.. Makin lama makin merapu. Hahahah..



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome