Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Al- Fatihah
Thursday, 8 March 2012 | 04:44 | 0 Comment ?

Semalam masa aku dok tengah on twitter, aku ada tertengok ada orang tweet pasai Mukhsinin. Okey aku tak berapa kenai dia sangat. Just kawan dalam facebook and kenai lagu-lagu tu ja sebab rumah dia dengan rumah aku tak jauh. Tapi bila aku dapat tau yang dia meninggal aku rasa terkejut sangat-sangat. Sukar nak gambarkan. Berita yang sungguh mengejutkan sampai pagi tadi aku pi sekolah aku bagitau Amal dengan Syaza kata Mukhsinin dah takda. Depa pon macam terkejut.

Amal : Weh aku macam tak percaya. Baru hari Isnin ri tuh ja kita tersempak dengan dia. 
Syaza : weh betoi kah ?

Masa Math banyak classmate aku yang satu sekolah dengan dia masa sekolah rendah pi ziarah dia. Okey pengetua baik sangat sebab benarkan. Syiqin kata depa pi dengan Mama. Mama call van cik yeh. Balik tuh Syiqin cerita dekat aku.

Syiqin : muka dia bersih sangat. Aku rasa sebak masa tengah baca yassin.

* Marilah ramai-ramai kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Mukhsinin Mustafa. Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome