Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

2011 SPM Result
Wednesday, 21 March 2012 | 05:47 | 0 Comment ?

Hari ni kakak-kakak dengan abang-abang mai sekolah ambik result. Ada yang semangat! Awai depa mai. Yang mai lambat pun ada. Okeyh jujur! Syok sangat tengok depa yang dapat 8A, 7A, 5A. Sambil bertanya dalam hati "tak mau ka dapat macam ni? bagi parents dengan cikgu-cikgu bangga?" Jujur aku sangat takut nak hadapi SPM tahun ni. And aku belum bersedia sepenuhnya (jujurnya aku) Dak sungguh ni. Aku takut!!!! Aku JELOUS tengok depa yang dapat elok-elok nuh!!! Takpa. Hasad dengki tengok kejayaan orang lain takpa. Tapi jangan la dok buat talaq kat kawan tuh pulak! Hahaha. Balik rumah mama dok bagi nasihat pulak dah. Mana dengan aku lambat nak pi sekolah balik.

* hah, kakak nanti macam mana la
* takmau ka dapat macam depa nuh
* takmau masuk U ka?
(tunggu lagi takmau)
* dok main-main lagi, tak pernah tengok study pon
etc etc

Macam mana nak result elok? Mama nasihat pon takmau dengar? Hehehe. Hah okeyh-2!! Dengar aih, sapa kata tak dengar? Hahaha. aku nak study betoi-betoi. takmau main dah!!! Sapa takmau dapat straigh A's.. Tapi.. hmmmm.. Okeyh la.. Tangan tengah sakit ni tak bole nak type banyak-banyak sangat dah. 

nak macam depa ni jugak!!!
(gambar hanya hiasan)





Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome