Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Part 5
Wednesday, 29 February 2012 | 03:25 | 0 Comment ?

Assalamuaikum.. okeyh baru berasa nak boleh pegang lappy update blog sat hari ni. Minggu ni minggu ujian dekat sekolah. And aku rasa tension gila-gila, sebab minggu ni jugak lah macam-macam masalah nak melanda pon. Lepas satu, satu. Just forget about it. Aku rasa menyesal sebab study last minute ni. Memang study last minute ni dah sebati dalam diri aku ni ha. Nak buat macam mana. Tapi aku dok kata one week sebelum nak test aku nak study. But, tengok , homework yang cikgu bagi banyak sangat, tersangat banyak, banyak sangat-sangat. Amboih letih, payah aku nak cerita banyak tera mana. Cuma nak bagitau la memang banyak. Dalam banyak-banyak tuh banyak jugak yang tak sempat aku nak siapkan. Makin bertimbun la homework aku tu kan. Ngeee.. Okeyh. Kemarin dulu sir masuk kelas. Suruh kami semua isi borang daftar SPM. Masa sebelum hantaq tuh kan, aku teragak-agak sama ada nak isi untuk Prinsip Perakaunan ka dak. Tapi sir suruh isi. And dia bagi masa seminggu pikiaq balik nak ambik ka dak. Aduhai.. LAma dah kot aku dok pikiaq. Tapi last year masa mula-mula masuk kelas tuh pengetua dah bagi warning semua kena ambik akaun. hmmmm... Aku pon try la focus masa cikgu dok mengajar. Buat kerja kursus sepenuh hati. Tapi aku tetap blurrr. Mungkin sebab aku takdak asas akaun sebab form 3 aku ambik ERT. Tapi aku dah try. Tak boleh-boleh jugak. Taktau nak kata pa dah. Sedangkan yang dok kelas teknikal senang-senang pi drop LK. Yang kelas SS pengetua suruh pi drop Add Math. Apa semua ni. Tak adil tau dak. Rasa macam nak pindah sekolah pun ada. Tapi kan.. Hmmmmm... sabo je lah.. Kemarin first day test, pendidikan islam, bahasa melayu, english dengan sejarah. Malam sebelum test tuh aku dok set dalam mind aku, nak study,nak study and nak study. Tapi tengok apa yg terjadi dekat aku. Balik sekolah pkoi enam. Malam tuh aku teqelap. Bangun esok tuh, hah tudia kalut. Dah la first sekali pendidikan islam. Keluar pulak tajuk perkahwinan tuh. Masa dok jaga pagar pagi tuh aku, Amal, Syaza kalot dok hapai. perkahwinan ialah satu akad yang dilafazkan yang menghalalkan (bla bla bla)... tengok -tengok naik apa tau? isi tempat kosong ja.. Hah puaih.. BM pulak, aku dah tawakal ja lah. masa English, dah la keluar yang nature tuh. aku punya sakit kepala nak pikiaq ayat nak jawab. terdengar pulak ada suara orang dok tengah menyanyi. Aku kalih dekat Tiqah, diam ja aku tengok. Umi pon sama. Kalih kat Ida, lena dah kawan tuh. Huh, memang sah, ni keja orang belakang aku, Syaza oiiii!!!! Senang sangat dah la tuh bagi dia. hahahah. okeyh Sejarah pulak. aku dah la jenis yang slow sikit sejarah ni. aku pon taktau kenapa. Tengok ja lah PMR sejarah aku dapat pa. Bila dapat ja paper sejarah aku terdiam, terkaku, HAh peiiii... Taktau nak mengarut apa. Hari ni paper Math, Chemist, Bio. Semalam aku study la sikit-sikit, Sambil tengok Vanila Coklat. PAgi ni memang ada time nak study Chemist dengan BIo. aku punya la hapai chemist. mai soalan, ish soalan apa ni?? TAktau nak kata pa. Speechless. BIo, Aku baru kalut nak baca dekat sekolah. Alhamdulilah aku boleh jawab. Esok subject killer. Akaun, Add Math , Physics. Okey la. Nak study la pulak noh. Dah puas update dah



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome