Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Paranoid :)
Tuesday, 14 February 2012 | 03:01 | 0 Comment ?

Assalamuaikum.. Amboih letih la… Terkemut-kemut aku nak tekan keyboard nieyh! Bukan apa, sakit pinggang tak habih lagi ni. Gara-gara waktu Pendidikan Jasmani kemarin la. Cikgu suruh tukaq baju PJ, aku pun excited la tukaq kan.. Ingat nak main la netball ka bola baling ka. Tak pa lagi.. Lepas habih tukaq, kami pi la dekat astaka. Tengok Zaty , SYera , Aman dengan sapa lagi tah sorang lagi, dok angkat tilam yang lompat tinggi tuh. Hah sudah!!!! Cikgu nak suruh kami lompat tinggi. KELIA!!!! Badan dah la semakin montel :P Dah la berapa tahun dah tak pernah lompat tinggi. Semenjak masuk secondary ni la kan.. Huh lama.. lama… Dah cikgu suruh lompat, kami pun lompat la kan.. “budak baik”.. Hehehe.. Dah lompat sekali, lompat lagi.. berapa kali lompat rasa macam best .. Aku pun lompat la berkali-kali.. Again and again.. Dah aku lompat palang tuh tak jatuh. Tuh yang exited tuh! Dah habih waktu PJ pi salin baju pa semua lepas rehat masuk kelas. Atudia.. Atudia.. Sakit pinggang..Amekaw.. Dok exited sangat. Sampai ke la ni dok sakit pinggang. Dah pasai tuh. Ni ha..Masa rehat.. Ada pengumuman. “semua pengawas yang menyertai kem pengawas, anda diminta berkumpul di dewan wawasan”. Ok aku dengan Syaza pi tugas sat, Pastu masuk dewan.. Acara bukak hamper beramai-ramai. Dengan ahli kumpulan lah.. Ok dah pasai tuh. Masa agama.. Ustazah tulis dekat whiteboard. MAHAR. Kami tertanya-tanya la apa maksud MAHAR tuh. Lepas tuh ustazah translate. Mas kahwin rupanya. Out of sudden, Syiqin tersebut “yes” lantang gila. Macam tak dak orang dengar uh.
Ustazah : Amboih. Tulis mahar dia tak faham lagi. Bila tulis mas kahwin terus “yes”
And apa lagi, macam tak tau kelas kami macam mana. Pakat dok gelak! Yang Syaza pulak, tajuk lain yang dia harapkan, tajuk lain yang ustazah ajaq. Dia dok tak sabar nak belajaq tajuk Nushus sebenaqnya! Hehehhe.. Me to me to…. Banyak jugak la ustazah bagitau. And Amal Malyn pon, mai dah anasir paranoid dia.. Dia buat apa?
In order to achieve wedding of the year :
-no song
-no temporary tattoo (inai)
-no bersanding
Ada apa lagi tak tau. Aku pon dah terlupa dah aih… yang aku ni pulak, tak habih-habih dengan sakit pinggang. Masa Add Math. Dua orang tegur aku kata aku sombong. First sebelum aku masuk kelas. Second lepas aku masuk kelas. Amboihai.. Letih la… Sombongkah aku?? Haish.. Mana ada.. Tak sombong pon la.. Okeyh!!!! Dak ni.. AKu rindu gila dekat budak sorang ni!! Aku rindu hang la budak hoi!!! Lama sesangat tak jumpa. Ok lupa kawan baik! Tak kisah la apa pun. Aku still ingat hang. Peace :P Okeyh! Hari I masa agama ustazah ajaq tanggungjawab suami dan isteri.. Hahahaha… Mengarut la membe-membe kelas aku ni. Yang sorang qeja dok tanya soalan entah apa-apa. Yang sorang dok buat taktau. Yang blurrr pon ada. Yang tidur pon ada.. Hambuih puas aih lena.. Ustazah kata duit kita duit kita. Duit laki pon duit kita. Syiqin dengan Syaza.. “yes”.. Hahaha..  Yang geng laki pulak…”arh….argh!!! mana aci” Apa-apa  ja lah hampa ni.. 



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome