Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Saturday, 31 December 2011 | 01:49 | 0 Comment ?

Assalamualaikum. Kalau tak jawab dosa. Kalau jawab tandanya sayang (ayat copy paste)
Okeyh! Cuti sekolah pon dah nak habih dah , so aku nak share lah serba sikit aktiviti aku masa cuti sekolah ni. Sharing is caring kan ? Mengarut ja lah. Hahaks. Masa first start cuti tuh , aku buat apa entah ? Aku pon lupa dah aih. Yang aku tau , aku keja dok ulang-alik pi KV. Huh seriously boring ! Ada la jugak kadang-kadang tuh terlebih rajin pi CP dengan Wawa. Jitra Mall pon ada jugak. Habih tada keja dah ar tuh. Kadang-kadang lepak dengan Malyn and Syaza masa depa tengah break untuk intensif depa. Then, busy dengan kenduri kawin cousins aku. Lepas tuh , aku ada chance la pi KL dengan Port Dickson. Tuh pon sebab ikut cousins aku. Depa nak pi beli barang. Almaklumlah , next year memang Mama akan ‘say no’ la bila aku mintak nak ikut depa lagi. Masa pi dengan depa tuh , macam besa, pi tempat depa nak beli barang. Putrajaya pon pi jugak. And , aku berpeluang pi Alamanda. Jujur aku mengaku tuh first time aku jejak kaki dekat situ. Alamanda la , Putrajaya tak larat nak pi dah. Hahaks. Dok dalam 4 hari  pulang balik lah ke negeri asal. Hujan batu di negeri orang , hujan emas di negeri sendiri la katakan. (betoi ka peribahasa yag aku guna nieyh ? Redah aje)
 *ni yang sempat aku capture di Putrajaya




Dalam 5 hari lepas tuh , mak menakan aku ajak pulak dah pi KL. Memandangkan orang dah ajak , tak baik ditolak kan. Aku pon pi lah KL tuh sekali lagi. Puas pujuk parents aku. Finally dapat jugak aku ikut. Masa pi KL buat kali kedua tuh memang the best wa cakap lu. Haha. Aku boleh join anak menakan yang lebih tua daripada aku (mengaku muda pi la sat) join Family Day office ayah depa. Huh, memang terbaik la hari tuh ! Buat dekat kawasan sungai pulak tuh. Makcik-makcik dengan pakcik-pakcik yang join tu on semua sporting ! Tuh yang aku suka J And group yang paling sporting @ riuh , of course group kami sebab adanya Diera. Hahaks. Macam-macam aktiviti ada. Seriously pengalaman yang tak dapat aku lupakan (poyo nya ayat J) Memang tak dapat nak lupa lah. Malam yang Family Day tuh , Diena belanja makan. Dapat gaji la katakan. Aku pon join la sekali. Dengan kawan-kawan Diena tuh. Pergh !! Kawan-kawan Diena memang terbaik. Sporting terok tau ! Tuh yang aku suka. Balik daripada makan tuh, aku , Diena , Diera , Tasya dengan Mush bergebang sakan lah kami dalam bilik. Memandang esok tuh dah nak balik negeri. Sampai pukoi 5 pagi baru kami tidoq. Hah tudia ! Tau dekat Mama mampoih la aku. Hahaks J esok tuh kami pon balik lah negeri asal. Haha. Baru balik , aku dah rindu dekat depa dah. Especially Mush. Hahaks J
*picture masa Family Day. Mesti heran kenapa pakat pakai baju warna kuning kan ? Cerita dia macam ni , Family Diera dapat tema kuning. So, dengan aku sekali kuning. Oleh sebab aku tak bawak baju warna kuning , aku pi beli jersi Malaysia dekat pasar malam dekat rumah depa tuh. Dok esok , bole dikatakan satu family pakai jersi Malaysia. Nohai. Hahahaks.









 Tak padan dengan penat , ada lagi aktiviti nak buat. Picnic time , I Like It ! Thanks kepada kawan-kawan yang join. I love you all ! Lepas rindu sat dekat kawan-kawan. Ada jugak hajat yang tak tercapai. Jujur aku tak tengok lagi Ombak Rindu. Berapa kali dah dok plan nak pi tengok. Langsung tak jadi. Sampai gambaq tuh nak habih tayang dah la. Nasib-nasib. Okeyh lah. Dah penat menaip. Semoga you all enjoy. Hehe J



















Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome