Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

3 Kancil 2010
Sunday, 4 December 2011 | 08:09 | 2 Comment ?

cuti-cuti sekolah macam ni , mula la aku nak teringat dekat kawan-kawan. Yang paling aku rindu 3 Kancil 2010.. Aku rindu hampa semua weh . Aku rindu masa kita belajar sama-sama , kelas tambahan , semua lah. 


dengan form teacher ~ muka masing-masing macam buadak-budak lagi :D


miss you all damn much

picture ni agak blurr

Dua-dua pindah sekolah dah. Aku pon dah lama tak jumpa depa dua ni

Dua sahabat karib :)
gambar yang aku simpan pon tak banyak dah. ni pon ada la sikit ~ jadilah daripada tak dak langsung




Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome