Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

School holiday ~
Friday, 18 November 2011 | 01:05 | 0 Comment ?


Assalamuaikum. jawab cepat , tak jawab tuh dosa , jawab tuh sayang (ayat copy paste).. Huahaha :D
Cuti sekolah kembali lagi!!! Hah tudia.. seriously ar aku ta suka cuti sekolah. Aku paling ta suka time cuti sekolah. Nak tau ta pasai pa???first of all, of course ar boring shit dok rumah.. Kena bebel 24 jam..mau pulak mama kata kat aku.


Mama : cuti sekolah nie ta payah dok pi mana-mana, dok ja rumah baca buku, tahun depan nak SPM, last year dah

Me : hah, kalau macam tuh bawak kakak pi popular.. kakak nak pi borong buku latihan sat.. ta pun mama bagi duit dekat kakak, kakak pi sendiri??

Mama : nak buad apa buku latihan banyak-banyak?? Tuh buku rujukan tebal-tebal dok ada, baca ja larh. Beli mahai-mahai tamau nak baca.

Me : Hah tudia aih.. jenoh nak kena baca.. latihan langsung ta buad.. tudia-tudia.. daripada asyik dok baca buku ja.. bek kita pi holiday. Lagi best???Hahaha..

Mama : ha ta payah.. dye qeja nak pi berjalan. Buku tamau baca

Me : tapa-tapa. Kakak nak pi ambik lessen moto.. nunty kakak baca larh buku nak buad ujian computer tuh.. hahaha… baca buku jugak tuh kan???

Mama : ish budak nieyh…

Me : hahahaahahah :D

Aku bukan nak melawan, Cuma nak protes sikit ja..hahaha.. tak berniat nak jadi anak derhaka aih… sorry ya mama :D hah, tuh dah satu pasai… Second, aku ta suka cuti sekolah sebab aku ta jumpa kawan-kawan aku. Aduhai.. I gonna miss all of you so much lorhL aku pon tatau kenapa aku lebih suka pi sekolah berbanding aku dok kat rumah. Sekolah tuh dah macam second home aku dah..hahaha.. Aku lebih suka luangkan masa dengan kawan-kawan aku .. macam tuh pon bole.. third, aku tatau nak buad apa cuti sekolah nieyh.. kalau asyik nak keluaq dengan kawan-kawan ja tuh memang larh bole.. tapi,  jenoh larh aku.. nak pi cari duit kat mana?? Kalau asyik mintak duit kat papa ja mampoih aku kena sound..memang wajib kena sound punya larh.. hahahaha…. Kalau asyik nak on9 dengan tengok tv ja.. tobat kena sound dengan mama.. hurm… nak baca buku?? Aku nie bukannya rajin sangat nak baca buku.. aku main ikut mood ja.. kalau aku rajin aku pegang lah buku.. tapi setakat selak helaian muka surat tuh ja.. hahaha.. nak pi intensif?? Mahai kot weh!!! Boleh kampoi tuisyen 5 bulan untuk tahun depan..baik aku simpan duit-duit tuh untuk pi tuisyen tahun depan ja.. nak pi kerja?? OH NO!!! mama takkan bagi aku kerja selagi aku ta habis study.. mama kata sat lagi qeja dok pikiaq pasai kerja ja.. pelajaran entah kemana.. betoi jugak tuh!!! Next year aku SPM 10 subjects kod!!!


BAHASA MELAYU

BAHASA INGGERIS

PENDIDIKAN ISLAM

SEJARAH

MATHEMATICS

BIOLOGY

CHEMISTRY

PHYSICS

ACCOUNT

ADDITIONAL MATHEMATICS

Hah tudia!!! Jenoh aku nak kampoi… sapa-sapa..tolong mai ajaq aku sat.. aku ta pandai macam hampa weh!!! Sapalah aku nak dibandingkan dengan hampa yang pandai-pandai tuh.. papa ada cakap kat aku dye nak bagi aku pi belajar piano.. tapi aku tamau!! Bukan berlagak neh!! Hahahah.. aku cakap lar aku nak belajar guitar pulak.. organ dengan keyboard dah bole main.. sama ja lah dengan piano tuh.. nieyh aku dok geram nieyh.. nak main guitar ta lepas-lepas lagi.. Ish geram!!! Sapa-sapa yang pandai main guitar..mai ajaq aku sat weh!! HahahahaJ


p/s : bukan niat aku nak buat karangan ka hape!! Aku boring nieyh..tuh yang bole dok mengarut sampai macam nieyh sekali.. hahaha..  all in one punya aku bagi!!!! Sapa rajin tuh comment lah yer!!!!



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome