Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Isi Hatiku
Wednesday, 30 November 2011 | 03:14 | 0 Comment ?


SERONOK perkataan yang mengambarkan betapa gembiranya kita apabila melalui sesuatu situasi / perkara yang menyenangkan hati kita. Tapi, aku sangat <SERONOK> apabila asyik dipersalahkan atas kesalahan orang lain. Memang <SERONOK> sangat-sangat hampa tau. <SERONOK> tak terkata atau lebih tepat ~ speechless. Aku memang tak suka cuti sekolah. Kenapa? Hurmm. Tak tau nak bagitau macam mana. Tak payah tau la. Cuti sekolah memang merupakan satu bala bagi aku. Bukan aku tak bersyukur sebab adanya cuti sekolah, cuma aku tak berapa nak suka lah. Bukan apa, aku just prefer sekolah daripada cuti. Haish. Macam-macam boleh terjadi sepanjang cuti sekolah. Tak kira perkara yang diduga mahupun tidak diduga oleh kita akan berlaku. Kalau aku nak cerita apa yang terjadi dekat aku sepanjang cuti sekolah yang baru seminggu lebih ni, memang banyak sangat. Tu baru seminggu lebih. Dok ada sebulan akan datang tuh, apa nak jadi pulak pun aku tak tau. Bukan sebab sedih, geram hampa tau. Asyik cari pasal dengan aku ja. Hampa ingat aku suka ka ha? Bila aku protes sikit ja, mula la nak salahkan aku. Kalau tak tau cerita, tak payah la nak tuduh-tuduh, salahkan aku! Ish, geram kot!!! Nak kata aku suka memberontak ka?? Ok aku mengaku. AKU MEMANG SUKA MEMBERONTAK!! AKU MEMANG KERAS KEPALA!! So what?? Nak salahkan aku jugak ka? Again, again and again! Haish. Nak kata apa pon kata la. Dah perangai aku memang macam tu. Nak ubah tera mana lagi? Bila dapat salahkan orang tu mesti puas hati kan?? Syabas-syabas. Anda berjaya menyakitkan hati saya! Biar la pasal sakit hati tu! Aku tak kisah dah aih. Biarkan. --->Hoi!! Budak! Ya, hang la! Kenapa tak tau, tetiba aku terindu dekat hang! Mungkin agak pelik kalau aku terindu dekat hang? Mungkin agak pelik kalau aku teringat dekat hang? Hah, macam lah selama ni aku tak fikir pasal hang. Maybe sebab dah lama aku aku tak jumpa hang kot. Aku cuma takut aku terlupa macam mana lupa paras hang yang dulu. Aku cuma takut hang dah tak kenal aku lagi. Maybe cuma aku yang teringat pasal hang. Bohong kalau aku kata aku tak teringat dekat hang! Bohong kalau ak kata aku tak sayang hang! Ya lah. Hang kan kawan aku! Don’t ever ask me whose that! Bukan apa. Biarlah sekadar rahsia. Lagipun sapa yang tak sayang kawan kan? Betoi tak? Aku pon manusia juga la. Ada hati dengan perasaan. Jujur aku cakap, AKU SAYANG SEMUA KAWAN-KAWAN AKU! Tak kisah la hampa ingat dekat aku ka tak. Aku just nak hampa tau yang aku sayang hampa! That’s all! Hampa nak benci ka nak meluat ka go on. Apa-apa ja lah. Mula la nak merebeng ni! Ish la. Aku rindu ar dekat Malyn, Wawa, Syiqin, Syaza. Hampa semua. Kalau free mai la rumah aku neh! Aku beboring la dok dekat rumah. Haish. Tak tau nak buat apa dah. Asyik teringat dekat hampa ja. Hahaha :D
p/s : kalau ada yang terpelik dalam post aku kali ni, just abaikan ja. Jangan dok tanya apa-apa dekat aku :D post ni ikhlas dari hati



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome