Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Exam
Saturday, 15 October 2011 | 01:21 | 0 Comment ?



18.10.2011 saya dah nak exam.. boleh ta tolong doakan kejayaan saya.. saya ta target semua dapat A.. just certain sunjects saja.. banyak sangat kot.. BAHASA MELAYU, ENGLISH, MATHEMATICS, SEJARAH, PENDIDIKAN ISLAM, BIOLOGY, CHEMISTRY, PHYSICS,ACCOUNT, ADD MATH.. Macam mana nak kampoi semua tuh??? Argh!!! Study last minute?? Memang hobby saya.. Ta study SEJARAH. Hobby saya jugak tuh.. Apa kaedah yg membolehkan saya untuk study??? Rasanya tada kot.. Hehe.. Bagus ta saya??? Orang len tengah dok sibuk study, saya boleh dok online lg??  Haha.. Normal larh tuh… Nunty pas dapat result mula larh saya dok merungut. Hahaha..  



Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome