Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

boring shit!!
Wednesday, 26 October 2011 | 23:15 | 0 Comment ?


Hari ni cuti lagi.. boring tuh tok sah dok kata ar.. Tatau nak buad apa dah. Nak kuaq pon tatau ngan sapa. Lagipon aku dikenakan perintah berkurung oleh my lovely mummy. Aduhai.. Tension aku cam nieyh.. Aku balik sekolah lambat pon ta bole.. Ada masalah pa tatau. Dok kat rumah daripada kena ‘sound’ baik aku dok kat sekolah kan??? Almaklumlah. Sekolah dah jadi second home aku :P Hurm.. Entah lerr… Nak buat macam mana lagi. One more thing.. Aku nie jenis yang malas nak baca buku + study. Ta padan dengan dok tengah exam. Mau nya mama ta kenakan perintah berkurung. Macam tuh pon bole.. Cena tapa. Aku dok senyap-senyap kat rumah. Ngeerrr.. Boring weh.. Mana bole tahan. Bila aku tengah layan cita at TV ja kena sound. Apa lg.. <kedegang> masuk dalam bilik.. Dok sat kuaq balik. Kena sound lagi.. kali nie <kedengang> lebih kuat daripada biasa. Kunci pintu ta kuaq bilik dah. Meqebeng lar aku sorang-sorang dalam bilik tuh. Sorry mama.. bukan nak jadi anak derhaka.. Cuma ta tahan ja..

Huhuhuhu :D  Buat apa lha sekolah bagi cuti lama-lama sangat.. Boring tahu!!! “Come n lar sofia.. jangan pkiaq pasal hg saja. Tuh. Budak2 hostel tuh. Sian at depa.. nak balik jumpa family depa” owh.. sori2.. Aku terlupa dekat hampa.. Alalalla.. Sian hampa noeh.. hehe.. 




Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome