Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Kem Perdana 2011
Tuesday, 2 August 2011 | 02:18 | 0 Comment ?



Hola. This entry nak cita pasai kem perdana yg diadakan pada 28 , 29 , 30 Julai 2011 dekat sekolah. Kem nieyh kem untuk semua unit beruniform. aku saja nak try pi tenok macam mana cause tahun yg lepas-lepas aku ta penah pi. Hari first tuh, Khamis lar kan, cikgu suwoh semua berkumpul pukoi 3. Adohai. Awai gila. Dah lar Aku ta ckop tidoq. Yg pi KL ri tuh pon ta kampoi lagi. Whatever larh!!!! Wawa mai umah aku. Aku , Wawa dgn Amalina pi sekali. Papa yg hantaq. Aku dok 1 group dgn Amalina dgn Amirul. Seb bek lar ada jgak depa 2 yg dok sekelas dgn aku. Yg len semua aku ta wapa nak kenai sngat. Petang tuh pasang tent. Kena buat dgn gajet untuk tent pa semua ckop. Haram ta buat pon. Malam tuh pulak ada slot pembentukan kumpulan. Pas tuh kena bentang. aku tobat tamau naik astaka. Pas habis bentang pa semua tuh, tidoq ar. Nama ja time tidoq. Tapi langsung ta tidoq pon. Dengan hangat,nyamuk,budak laki pa dok bising semua ckop. Tension!!! Esok pagi masa kuliah subuh tahawan ar. Pala dok tersengguk-sengguk. Pagi tuh ada slot buat Perangkap binatang. entah pa yg kami buat pon tatau lar. Pas tuh masakan rimba. Group kami ta menang pon. Tapa ar. Asalkan dah usaha. ayat cannot go on btoi.hahaha. Pas masakan rimba kami makan lunch. Pas makan masa boys pi sembahyang jumaat, kami girls sembahyang berjemaah n dengaq ceramah ustazah. Pas tuh da activity explorace. Part tuh yang the best sngat tuh. Group kami dapat naib johan. Ok lar tuh an. Malam pulak ada malam kebudayaan. Memang best ar malam tuh. Ta kiqa dok tengah padang dgn nyamuk pa semua dah. Memang enjoy habis-habisan ar malam tuh. Pas tuh tidoq. Dalam khemah kami tuh memang tidoq ta ingat pa dah ar malam tuh. Sampai pagi tuh ada kak mai gerak kami. tenok-tenok jam, ha pkoi 6 dah... Actually pagi tuh ada pertandingan kawad kaki. Tiba-tiba ja hujan turun. Ta jadi ar. Pi upacara penutup terus. Pas habis upacara perpisahan. Aku pon Col papa mai ambik.


Nie picture yg sempat capture :













Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome