Nursofia Nasarudin
♡ phiaa ♡
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

1 murid 1 sukan
Thursday, 30 June 2011 | 20:45 | 0 Comment ?


Kerajaan skarang  ni macam-macam.. 1 murid 1 sukan la.. gagasan 1 malaysia lar.. kami jugak jadi mangsa. Hahaha. Dah ar kacau cuti orang. Hari sabtu orang nak bercuti depa nak p suruh larian 1 malaysia. Ntah pa-pa lar. Dah ar cikgu kata pukoi 6.30 kena ada dekat sekolah dah. Gila kot. Selalunya waktu tu aku baru nak celik mata. Aku pon selalu pi sekolah pukoi 7.25 baru nak smpai. Bek suruh p sesudah subuh terus. Tak pon p tidoq kat sekolah. Amboih letih. Pas larian ada aktiviti lain plak. Pas abih semua aktiviti tu kena practice choral speaking plak. Malam nak pi class plak. Jenoh lentok ar aku masa class tu. Nasib baik lar kawan aku nak cari PC untuk hari tu. Aku,Malyn,Wawa ngan Zaty pon pi ar bagi nama. Actually bukan malas nak lari. Cuma segan ja. Dah ar kena lari area taman aku. Segan orang nampak. Hahaha. Saja gege.. K ar. Aku nak balik bersiap nak pi class dulu.. bubye

Labels:




Older Post . Newer Post

Daisypath Anniversary tickers

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Sofieya Nasarudin
Best View in Google Chrome